Biz hiç yüzyüze gelmedik bile 2 senedir konuşuyoruz ve ben 26 o 21. Aramızdaki kimya uyum iyi hoş ama sanalda olması artık canımı sıkmaya başladı sanaldan konuşmak istemiyorum ya. Nereye kadar ki haksız mıyım? Onunla konuştukça daha çok beklentiye giriyorum napmamı öneririsniz? Bana zamanında geleceğimiz yok yaş farkımız var demişti ama böyle diyip bir zaman sonra gelip yazıyor sonra demgesiz baya yani.
Güncellemeler
1 yıl
Ulan ilk defa biriyle uzun süre konuştum o da kelek çıktı şansıma edem ya kdmdms 😔💩
Arkadaşlar bana akıl verin ya? Ben 21 yaşındaki çocuktan çok mu şey istiyorum sizce?
ne demek neden , bunun akla mantığa uygun yanı yok. 2 sene görüşmemişsin bir de, tamamen sanal bir iletişim. ilişki bile denemez. her türlü suistimale yalana aldatmaya açık. kendine gel biraz
Olmuyor anam babam olmuyor. Zor oluyor. Surekli tartışma çıkar. Sorunlar bitmez. Siz daha tam olarak sevgili bile değilsiniz sen öyle hissediyorsun. Benim görüşüm bu yön de. Tabiki her zaman karar senin inşallah olur. Temennim bu yönde
Ya kanka belki adam evli nişanlı o yapmaz biliyorum ediyorum deme Seven adam 2 senede gelirdi Ne 2 senesi 2 ayda gelirdi flört ederken gelirdi ya Bir kız için gelmek zor olabilir ama bir erkek için zor değil sen kesin ayrıl Her yerdne de engelle
Ya telden konuştuk iyi anlaşıyoruz ama işte bu ilişki konusunda olmuyo nedense zaten onla da vi ilişki yürütemem çok uzaktayız onu geçtim yaş farkı var
Bana da öyle geliyor. O yüzden arama mesafe koydum bi haftadır konuşmuyoruz en son kavga ettim bunla sil engelle dedim beni umrumda değil kalbimi kırmıştı onuda anlamıyor silmemiş
Ya hani elde olmayan sebeplere yapcak bise yokta 2 senelik ciddi bir ilişki az değil hiç yoktan 2 3 kez bulussanız okeyde bu baya abartmış 😅 bence oturdugun yerlere yakın birini bul
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Bence aşıksan devam et.. ama seni takmıyorsa uzak durun
Aşk yok barış sadece alışkanlık
2 sene yüzyüze gelmediğin biriyle böyle iletişim olmaz hasta mısınız siz
Neden amaaaaa
ne demek neden , bunun akla mantığa uygun yanı yok. 2 sene görüşmemişsin bir de, tamamen sanal bir iletişim. ilişki bile denemez. her türlü suistimale yalana aldatmaya açık. kendine gel biraz
çocuk diyorsun yani :D
Sana özldn yazayımmı
2 sene gibi uzun bir zaman diliminde kalkıp seni görmeye gelmeyen birisi için bence fazla beklentiye girmişsin.
21 yaşındaki birinin çekip yanına gelmesi için önce babasından onay alması lazım 😄 Ne bekliyordun ki belki ehliyeti de yoktur.
Yok evet ehliyeti.
Ohooo özgüveni de yoktur.
Niye ki ehliyetle ne alaka ama evet özgüveni olsa gelirdi bence de çok pasif ya
Ben ne dersem o. Özgüveni yok. Ehliyeti yok. Hadi ehliyeti de geç ona eyvallah deriz otobüsle de gelmeye cesareti yok mu :)
Yok aşko yok ta adanada ben izmit. Özgüveni bencede yok. Olsa yinede bi gelirdi hani meraktan vb
21 yaşında kocaman essek adama çocuk demenizi anlamiyorum
Aynen ama tipini görsen çocuk gibi
Ayri sehirler de olunca iliskiye hayir diyeceksin. Kendi yasadigin ilde adam mi kalmadi aws
Ya ama alışkanlık var bildiğim biri
Olmuyor anam babam olmuyor. Zor oluyor. Surekli tartışma çıkar. Sorunlar bitmez. Siz daha tam olarak sevgili bile değilsiniz sen öyle hissediyorsun. Benim görüşüm bu yön de. Tabiki her zaman karar senin inşallah olur. Temennim bu yönde
Ayrıl saçmalama hiç görmediğin tanımadığın birisi o
Sana kendini istediği gibi tanıttı daha da bağlanıp kendine eziyet etme
Doğru knka ya belki gerçekte görseö beğenmem bile
Ya kanka belki adam evli nişanlı o yapmaz biliyorum ediyorum deme
Seven adam 2 senede gelirdi
Ne 2 senesi 2 ayda gelirdi flört ederken gelirdi ya
Bir kız için gelmek zor olabilir ama bir erkek için zor değil sen kesin ayrıl
Her yerdne de engelle
Knka yeni mezun oldu çalışmıyor ehliyeti yok parayı aileden alıyo
Kendini kandırıyorsun boş ver yaa amann alt tarafı sanaldan konusmussun
Ya telden konuştuk iyi anlaşıyoruz ama işte bu ilişki konusunda olmuyo nedense zaten onla da vi ilişki yürütemem çok uzaktayız onu geçtim yaş farkı var
Engelle gitsin vaktini harcama boş insanlar için
2 sene ne tertip olmanıza az kalmiş
Ahhahshahahhahahah
Ben 18 Ken 24 yaşında sevgilim vardı seni anliyabiliyorum ama bizde görüşme buluşma sıkıntısı yoktu
Ya anasnsatiyim ilk defa biriyle uzun süre konuştum sevdim o da özgüvensiz pısırık çıktı şansıma bak ya
Benimki benim üni sinavima gelmişti sonra evde kutlama yaptık ah milfim haahah :)
2 senedir görmeden konuşmak nedir lan
Sormaa ya çok sıkıldım ya görmek istiyorum
🤣🤣 niye buluşmadnz bunca zaman
Aklını karıştırıyor
Eğer masafe varsa zor işiniz
Baya hemde mesafe. O adana ben izmit
O zaman yolları ayırın siz böyle olmaz ki hadi parası olan biri desem illaki atlar arabaya gelirdi ama oda yok heralde :D
Yahu ne parası yeni mezun oldu ve evde takılıyo şu an parayı ailesinden alıyodur galiba
Oo siz hic bulusamazsiniz 😅
Bana da öyle geliyor. O yüzden arama mesafe koydum bi haftadır konuşmuyoruz en son kavga ettim bunla sil engelle dedim beni umrumda değil kalbimi kırmıştı onuda anlamıyor silmemiş
Ya hani elde olmayan sebeplere yapcak bise yokta 2 senelik ciddi bir ilişki az değil hiç yoktan 2 3 kez bulussanız okeyde bu baya abartmış 😅 bence oturdugun yerlere yakın birini bul
Öyle yapıcam bana hayır gelmez zaten bir de diyorum kü hani çalışcakmısım naptın işi diyoki çalışırım belki😅
😂😂 olsun sonucta azda olsa bi niyeti var belki çalısırr sfhdhx siz nası tanıstınız ki
Sjnsnsn instadan zamanında. Ben işin buraya geleceğini bilseydim asla başlamazskm ki
Olan olmuş artık sen kurtulmaya bak güzelliğini bunlara heba etme 😂😂
Cocuk ya cok zengin ya da 190 boyunda
Hangi siteden tanıştınız
Zamanında instadan
boş ver onu hangi şehir
Sanalsa vazgeç