Arkadaşlar bana akıl verin ya? Ben 21 yaşındaki çocuktan çok mu şey istiyorum sizce?

Biz hiç yüzyüze gelmedik bile 2 senedir konuşuyoruz ve ben 26 o 21. Aramızdaki kimya uyum iyi hoş ama sanalda olması artık canımı sıkmaya başladı sanaldan konuşmak istemiyorum ya. Nereye kadar ki haksız mıyım? Onunla konuştukça daha çok beklentiye giriyorum napmamı öneririsniz? Bana zamanında geleceğimiz yok yaş farkımız var demişti ama böyle diyip bir zaman sonra gelip yazıyor sonra demgesiz baya yani.
Güncellemeler
1 yıl
Ulan ilk defa biriyle uzun süre konuştum o da kelek çıktı şansıma edem ya kdmdms 😔💩
Arkadaşlar bana akıl verin ya? Ben 21 yaşındaki çocuktan çok mu şey istiyorum sizce?
Cevapla