Ayrıca evli olanlar yazsın lutfen
Eşinizi aldatiniz mi bunu sebebi neydi neden aldatiniz bundan pişman oldunuz mu?
Ayrıca evli olanlar yazsın lutfen
Eşinizi aldattiniz mi bundan pişmanlık duydunuz mu? hangi sebepten dolayı aldatiniz?
Evli arkadaşlar lütfen yorum biraksinn.
Evet aldattım. Beni bembeyaz tenli kızıl saçlı kadın zaafım var ve ultra ince parlak ten çorap zaafım var bu ikisinin sürekli bir araya geldiği bir hatunla iş vesilesiyle tanışıp 2 haftada bir karşılaşma durumum oluştu gel zaman git zaman ben bu kadını ayarladım bir kaç defa birlikte olduk. Ama eşim hamile kalınca bıraktım
Cevap
12Cevap
Ben eşimi aldatmam karaktersiz değilim.
Evet defalarca hemde. Temel sebebi cinsel tatmin eksikliğiydi. Birçok partnerim oldu ama artık geride kaldı bu yaşantım.
Artık yalnızca bir partnerim var sadece gayet keyifli gidiyor
Aldatacagina ayrilsaydin, insanları bu duruma düşürmeye ne hakkınız var
Karaktersiz olduğun için sana acıyorum
Kendi kendine triplere girmeye devam et iyi eğlendirdin 😅
Merhabalar
Evli değilim ama aldatmam boşanırım ama evliyken başkasıyla olmak kötü
Aldattım evlilik sınrası bazı umulmadık şeyler yaşnamasından dolayı
Aldatma aşamasındaysan ve öyle bir düşüncen varsa ayrıl aldatma.
sebepsiz olamaz mı kadın sevemez mi bilemedim ne diyeyim yaw bana ne
Evlendiysem evli isem karımı aldatmam
Aldatmadım ama cinsel aclik çekiyorum.
Bakalım
Evliyim sor merak ettiklerini
Eş aldatılır mı kızım
Aldatan var ama
Hayir aldatmadim
Evlimisin
4 yil oldu dün
Sorumu begenebilirmisin
Evli değilim aldatmadim da
Sen aldattın mi?
Aldatmadim ama kafa karışık biraz
Sen aldattın mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?