Hiç yüzüme bakmıyordu şimdi pişman olmuş ne yapmalıyım?

Sevgili olmak üzereydik ben çok ilgilendim dikkatini çekmeye çalıştım falan o sevdiğimi bildiği için ego yaptı bazen iyi bazen soğuk davrandı bende ilgimi çektim uzaklaştım şimdide o sevdiğini anlamış pişman olmuş arkadaşları o üzgün diye başka kızları ayarlamaya çalışıyormuş ama o istemiyormuş beni çok yordu karşılık vermedi son pişmanlık fayda etmez sizce

Hiç yüzüme bakmıyordu şimdi pişman olmuş ne yapmalıyım?
Cevapla