3 yıllık ilişkim var ama son zamanlarda yakışıklı erkekler çok ilgimi çekiyor, bunu aşmalı mıyım?

Son 6 aydır beni kırıyor üzüyor ama bırakmıyorda bende baya uzaklaştım ondan soğudum biraz ama bitirme raddesindede değiliz. Yakışıklı birini görünce nedense dibim düşüyor diyebilirim cidden çok farklı şeyler düşünebiliyorum özellikle motorcu biriyse bu düşünceler beni kötü hissettirmiyor aksine hoşuma gidiyor sorum şu ben bu durumu aşmalımıyım ya da aşabilirmiyim
Güncellemeler
1 yıl
Enerjisi yüksek biriyim etrafımdan da epey iltifat alan bir kızım fakat onub benim enerjimi söndürdüğünü düşüniyorum çünkü son 6 aydır hep mutsuz ediyor belkide bundan dolayıdır
3 yıllık ilişkim var ama son zamanlarda yakışıklı erkekler çok ilgimi çekiyor, bunu aşmalı mıyım?
Cevapla