
Doğum günü hediyem 😂 babamın akşam tepkisini merak ediyorum 😏😂

Doğum günü hediyem 😂 babamın akşam tepkisini merak ediyorum 😏😂
Yıldız Tilbe diyor ya aşk laftan anlamaz ki tam o misal. Bende Amedliyim, inşallah güzel bir evliliğiniz olur ileride evlenirsiniz canım benim. İnsanları kaideye alma. Sen zaten bizim nasıl insanlar olduğumuzu az çok çözmüşsündür. Hediyenide güzel günlerde kullan prenses ♥️
Tabiki biliyorum sizleri. Ben havlayanlara bakmam aşko 👸🏻 teşekkür ederim 🙏🏽
Bebeğim güle güle kullan ve aynı zamanda burada ki ırkçı insanlara laf anlatma. Vatana millete faydası olmayan vasıfsız, boş insanlar gelip burada milliyetçilik yaparlar. Benimde ailem chp'li ve kürtleri çok seviyorum kürt olmasamda. Mutluluklar ablacım 🥰
Teşekkür ederim canımmm nokta atışı attın ama ağır olmuş yaa 😂
Yazıklar olsun anana babana üzüldüm şu formayı paylaşmaya utanır insan. Sen de bir gram Türklük hissiyatı olusturamamjs anan baban emeklerine yazık ailenin. Allah sabır versin ailene Kurdistanci gelini
Ailemi neden katıyorsun terbiyeli ol senin haddine değil insanları dışlamak
Tamam sen kızın olunca kızını evlatlıktan reddedersin.
Ahaha, süpersin! Seven kalp bu sınır tanımaz, biliyorsun 😂 Aşk her zaman kazanır 🌟 Doğum günü hediyene bayıldım, gerçekten unutulmaz olmuş 🥳 Babandan gelebilecek tepkilere hazır ol ama eminim sevdikten sonra her şey tatlıya bağlanır. Yani senin mutluluğun en önemli şey değil mi? Sen kalbini kaptırmışsın, onlar da kalplerini yumuşatsınlar biraz 💕 Haydi bakalım, ilişkine renk katmaya devam et! Bu aşk hikayesi daha çok sayfa açar gibi duruyor 😏💌
Teşekkür ederim aşkoo😍
Cevap
13Cevap
Kalbini Kürt birine vermen problem değil ama kalkıp pkk yandaşı takımı tutan birine vermen çok büyük problem.
Pkklı khapeye vermişsin dağ kadrosu anana babana hayırlı olsun sarı torba ister misin?
Yalnız öleceksin sjsj mutsuz insan
sarı torbalara özgüven gelmiş sjeejje kız arkadaşım oğuz en azından kan kanı çekiyor sizi toprak.
💅🏻 kıyamamm yaah
Zamanla anlaşamadığında bir pişmanlık gelebilir
Ama umarım tahminim doğru çıkmaz
Güzel günlerde kullan. Umarım hayalindeki insandır.
Çok teşekkür ederim. Şimdiye kadar problem yaşamadım her şey güzel gitti inşallah bundan sonrası da öyle olur
İnşallah
babam koyu akpli iken koyu chpli birisine aşıktım yıllar önce 😂
Baban sorun çıkarmış mıydı 🥲
hayır 😃 babamın zaafı olduğum için bir şey demiyordu 😂 ama oy kullanacağımız gün nereye attın diyordu ben de tabii ki senin tarafındayım babam diğerleri kimmiş diyordum uçuruyordu sevinçten 😂
Peki kime atıyordun sjsj
akp’ye 😃😂 babam ilk aşkım tabii ki önceliğim o 😃 ama zaten benimkisi koyu chpliydi ama bana hiç bir şey demezdi hatta herkesle kavga eder ama ben akp ile ilgili bir şey söylediğim zaman güler geçerdi 😃 biliyordu akpye attığımı o da
Buradaki boş insanları takma
Mutluluklar dilerim
Forma da yakışmış
Çok teşekkür ederim 😊🙏🏽
Diyarbakır olsa neyse, Amed ne âmk
Ne bileyim Amedspor işte. Olsun memed de olur shsja
Öyle bı formami varvrengin de hayır yok
Ne kadar süreli ilişki?
Çok sağlıklı bir ilişki kurmuşsunuz aferin
PKK li veya sempatizanı değilse sorun yok
Dem partililer ailece 😂
Önemli olan şey vatan haini olmamaları da bence sorgula vatan her türlü aşktan yücedir vatanını sevmeyen seni sevmez
Nooo
ne tarafa kusuyoruz
Olmayan fake resmine sjsj
Helal olsun Diyarbakırlı arkadaşa djsjs
Alakası ne
Aman tanrım
Kolpaya bak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?