Eski sevgilisine hâlâ aşık eşimi nasıl kendime bağlayabilirim?(Ayrıl demeyin)?

8 ay oldu evleneli görücü usulü evlendik. İkimizinde ailesi istiyordu oldu.
Evin heryerşnde o kadının resimleri var buzdolabının üzerinde bile magnet vardı onlara ekleme yaptı bugün yenilerini çıkarttırmış. Ben kaldırdığımda da kızıyo azarlıyo. Yüzüme açık açık ona aşık olduğunu beni gram umursamadığını söylüyor anneme anlayıyorum çevremdekşlere anlatıyorum tek dedikleri unutur zamanla sana da alışır. Adam bana elini bile sürmüyor. Tek istediği o. Niye onunla evlenmedin niye benimke evlendin diyorum onu ailem istemedi seni istediler bu diyo.

"AYRIL YAZMAYIN BAŞKA BİR TAVSİYE VERİN LÜTFEN "
Eski sevgilisine hâlâ aşık eşimi nasıl kendime bağlayabilirim?(Ayrıl demeyin)?
Cevapla