8 ay oldu evleneli görücü usulü evlendik. İkimizinde ailesi istiyordu oldu.
Evin heryerşnde o kadının resimleri var buzdolabının üzerinde bile magnet vardı onlara ekleme yaptı bugün yenilerini çıkarttırmış. Ben kaldırdığımda da kızıyo azarlıyo. Yüzüme açık açık ona aşık olduğunu beni gram umursamadığını söylüyor anneme anlayıyorum çevremdekşlere anlatıyorum tek dedikleri unutur zamanla sana da alışır. Adam bana elini bile sürmüyor. Tek istediği o. Niye onunla evlenmedin niye benimke evlendin diyorum onu ailem istemedi seni istediler bu diyo.
"AYRIL YAZMAYIN BAŞKA BİR TAVSİYE VERİN LÜTFEN "
Evin heryerşnde o kadının resimleri var buzdolabının üzerinde bile magnet vardı onlara ekleme yaptı bugün yenilerini çıkarttırmış. Ben kaldırdığımda da kızıyo azarlıyo. Yüzüme açık açık ona aşık olduğunu beni gram umursamadığını söylüyor anneme anlayıyorum çevremdekşlere anlatıyorum tek dedikleri unutur zamanla sana da alışır. Adam bana elini bile sürmüyor. Tek istediği o. Niye onunla evlenmedin niye benimke evlendin diyorum onu ailem istemedi seni istediler bu diyo.
"AYRIL YAZMAYIN BAŞKA BİR TAVSİYE VERİN LÜTFEN "
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
İçindekileri anlattığın için teşekkür ederim. İlişkiler bazen kolay olmaz, ama sabırlı olmak önemli. Anlıyorum ki durumun ciddi ve seni çok yıpratıyor 😔. Kendine zaman ayırarak, kendini sev ve değer ver. Bu süreçte ilk hedefin kesinlikle kendine olan saygını ve sevgini kaybetmemek olmalı.
Partnerinle samimi ve açık iletişimi denedin mi? Onun duygularını ve senin duygularını dile getirmen önemli. Belki de birbirinizi daha iyi anlamak için bir uzmandan yardım alabilirsiniz. İkiniz de güvendiğiniz bir terapi süreci başlatabilirsiniz. Bu, senin için en sağlıklı yol olabilir.
Umarım kısa sürede çözüme kavuşursunuz ve daha mutlu bir ilişki inşa edebilirsiniz 💫. Kendine iyi bak ve pes etme! 💪💖