Bosanmam ama hoslaniyorum dedi. Kuma olamam ama adam ilgisi var? Ne yapmaya calisiyor?

Birlikte calisiyoruz. Bosansin istemedim. Hersey tesadüf başladı. Sonra bulsumaya başladık. Arkadasiz hoslanti yok diyordu. Zaman geçtikçe hoslaniyormusun dedim evet dedi. Bugunse konuşmalar çok farklıydı. Benim duygularimdan korktuğunu söyledi. Bende dedim benden sana zarar gelmez yuvanı yıkmaya izin vermem dedim. Onunla gittiği yere kadar gitmem istiyorum daha beraber olmadık ama olursa bence çok şeyler olur. Onu elimde tutmak için ne yapabilirim? Gerçekten çok hoşlanıyorum beni kınamayın. Birde biz buluşuyoruz. Risk alıyor benim için. Disarda da buluşuyoruz. Sizce durum ne? Ben ona çok mesaj atmıyorum. O atsın istiyorum. Oda bugun öğlen bana mesaj atti yanımdan geçtin selam bile vermedin dedi. Bende her gün ben atacak degilim sende atablrsin dedim. Diyelim ben atmadım nolcak dedi ama atıyor ben atmazsam bile o. Gec te olsa. Sizcw nw dusunuyor? Birde bugün mesaj atmis yanımdan geçtin selam bile vermedin diye. Sonra konustuk ama tavırları soguk gbi geldi. Buluslaim dedim müsait olursam dedi olmazsam haftaya dedi. Ne yapmaya calsiiyor?

Bosanmam ama hoslaniyorum dedi. Kuma olamam ama adam ilgisi var? Ne yapmaya calisiyor?
Cevapla