Sevgilinizin pis, pasaklı ve pinti olmasını nasıl karşılardınız?

11 aylık bir ilişkim var. Sevgilimle ilk buluştuğumuzda keşke buluşmaz olaydım. Ben kaç gündür kendime bakmışım hazırlanmışım o hiçbir bakımını yapmadan işten çıktığı haliyle yanıma gelmiş. Tamam işten çıkan her insan sevgilisiyle buluşur eder ama benimki 1 hafta duş almıyor. Dişlerini fırçalamıyor. Hep sarı sarı ve tartarlı. Sırf onun için ona bir şey demeden kırmadan öpmesine izin vermedim. Çok keyfi harcamaları var fakat kendine gidip düzgün bir şey almıyor. Bilgisayarı varken kaç para döküp yeni bilgisayar aldı. İlk buluşmaya da yırtık eşofman, yırtık mont, yırtık ayakkabıyla gelmişti. Çok açım aç olduğumu biliyor beraber yemek yeriz diye sözleşmiştik ama yemek teklifi bile etmedi. Sadece oturduk çay içtik. Ona da okey ama insan karşısındaki sipariş verirken gözünün gözünün içine bakar mı? Borcu harcı var diye zaten ona yük olmazdım ben. Sevgililer gününde çok güzel şey hazırlayacağım şunu yapacağım dedi durdu 2 gün kala özürler dileyip parasının bittiğini söyledi. Komik tarafı da sevgililer günü geçtikten 2 gün sonra 1000 TL lik oyun aldı. Kadınlar gününde annesine çiçek almış onu da bana atmış şunu aldım çok güzel falan diye. İnsan az da olsa özeniyor ama. Sana başka şey alıcam diye diye aylarca diyip durdu. Ben tıp okuyorum sevgilim kurye. Yaşlar 22-25. Diyorum babam beni sana vermez bu iş olmaz oku düzgün iş bul hiç takmıyor bile. Ben okumayı sevmem diyor. Onu çok seviyorum ciddi düşünüyorum ama bizim geleceğimiz için uğraşmıyor. Yaşıtları iş güç okuma derdindeyken onun tek derdi motor. Ve kötü alışkanlığı da var. Uyuş**** kullanıyor. Psikolojik rahatsızlığı var. Aile yapısı da bir değişik. Kardeşi ve abisi var. Ne anne okumuş ne baba ne kardeşi ne abisi ne kendisi. Kardeşi orada burada sürtüyor eve bile gelmiyor hiç umrunda değil abilik yapmıyor benim öyle kardeşim yok diyor. Annesi beni biliyor çok da sever daha tanışamadık. Mesela çok ciddi bir hastalığı var sevgilimin. Diyorum doktora git testlerini yaptır. Annem çok para yaptıramayız diyor. Bizim aile yapımızda kim ne kadar hasta olursa olsun gereken şeyler sağlanmaya çalışır. Sağlık yahu bu. Annesinin umrunda değil. Aile olarak yoksullar ama hepsi de çalışıyor. Paralar nereye gidiyor anlamadım. Evde bir şeyler yiyecek diyorum şunu yap ondan yok şunu al şu an alamam. Hayır yani borcu falan var ama baba da mı bu eve bakmıyor. Aile birlikleri yok. Herkes ayrı kafada. Benim aileme çok zıt. Babam hayatta beni bunlara vermez. Hele onun durumunu ne kullandığı falan öğrendiğinde asla vermez. Annesi zaten tıpçı gelin bulmuş ya kaçırır mı? Benimle tanışmak için çok hevesli. Erkek arkadaşım resmen geçen bana şöyle sordu. Evlendiğimizde sana takılanları motor için istesem verir miydin dedi ben de verirdim ama düğünden sonra bir sürü borcumuz harcımız olacak anca onları öderiz dedim. Resmen keyfi ihtiyacı için evlilikte düşündüğü şeye bak. Mantığım diyor ki yıllar sonra daha fazla acıyla ayrılacağınıza şimdi daha hafif acıyla ayrılın diyor. Sizce ne yapmalıyım?

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar sorumun içeriğinin hepsini okur musunuz? Evet biraz uzun ama benim için çok önemli. Cevaplarınız için de çok teşekkür ediyorum
Sevgilinizin pis, pasaklı ve pinti olmasını nasıl karşılardınız?
Cevapla