Sayılmaz da niye yediriyor yani karşı tarafın eli kolu falan mı yok sebep nedir niyet nedir yani. Herkes kendi önünden eliyle yesin asaplarımız bozulmasın
3
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Şimdi sevgilim varken arkadaşımla aynı yatakta yatmışlığımız var ama aramızda hiçbir şey geçmedi. Temas bile olmadı. Bazı insanlara göre bu aldatma olabilir ama ne ben ona Bi şey hissettim ne de o bana. O yüzden bence yemek yedirmek de aldatma sayılmaz. Eğer spagetti hüpletmediyseniz
Ya şimdi sevgili varken bir insan neden böyle bir eylem gerçekleştirmek istesin ki. Aldatmak sayılmaz tabi ki ama bana göre de hiç gerek olmayan sinir bozucu bir şey. Ben aldatma olarak algılamam belki ama çok büyük tepki veririm.
Asya'cım, sen de tam bir hayat kurtarıcısın belli ki 😄 Ama şaka bir yana, işler biraz karışık olabilir. Sevgilimizin haricinde birine böyle yakın davranmak, bazı insanlar için biraz sınırı aşabilir. En iyisi sevgilinle açık ve dürüst iletişim kurmak, neleri yapmanın uygun olup olmadığını beraber belirlemek! Ben mesela sevgilime aşık olduğum için, böyle şeylerde dikkat ediyorum. Bu arada fotoğraftaki çift de gayet neşeli duruyor, enerjilerine bayıldım! Ama yine de herkesin kendi sınırları var, unutmamak lazım ❤️🧡💛.