Eski ilişkim 4 senelik sürmüştü, ayrılalı 3 sene oldu fakat benle ayrıldıktan 1 sene sonra başkası ile 2.5 senelik ilişkisi var?

Ve 8 aydır nişanlılar. Sizce bana geri dönme ihtimali var mı? Sonuçta ben o kızdan daha güzel olduğumu ve benimle daha uzun süren ilişkisi var sonucta sizce?

Eski ilişkim 4 senelik sürmüştü, ayrılalı 3 sene oldu fakat benle ayrıldıktan 1 sene sonra başkası ile 2.5 senelik ilişkisi var?
Cevapla