Feminst kızla ya da feminist düşüncelerine sahip kızla evlilik olur mu?

Tabiki önce feministliğin anlamını iyice bilmek gerekir. Bakın Google da feminist ler için şöyle bir açıklama var:

"Feminist, en genel tanımıyla, cinsiyetler arasındaki asimetrik ilişkiye odaklanan kişilere denir. Feministler cinsiyetçiliği, cinsiyete dayalı eşitsizlikleri, cinsel sömürüyü ve zorbalığı açığa çıkarmaya çalışırlar. Feministlerin amacı daha eşitlikçi bir sosyal dünya inşa etmektir."

Evet Google da eşitlikçi bir dünya istedikleri söyleniyor fakat bu eşitlikçi adı altında aslında kadının hükmettiği bir düzen isteniyor. Bu istek birçok kadında var günümüzde. Örneğin evlilik için konuştuğum ilkokuldan tanıdığım ve aynı mahallede olduğum bir kıza evlilikte erkek söz sahibi olmalı dedim, o ise hayır eşitlik olmalı dedi. Neyse bu konuda birkaç sefer konuştuk. Ve fikir alışverişimiz sonucunda evliliğimizde eşitlik olmasını kabul ettiğimi söyledim. Sonrasında ise bir başka gün konuştuk evlilik hakkında konuyu bir şekilde hanımcılık a getirdi ve "hanımcılık kazanacak" şeklinde sözlerle erkeğin hanımcı olmasının bir ilişkide en doğrusu olduğunu ve olması gereken in bu olduğunu söyledi. Bense niyetini anlamıştım zaten. Bu konuda da tartıştık ettik ben kabul etmediğimi eşitlik te anlaştığımızı söyledim. Kız beni gerici olmakla suçladı cahillikle suçladı çağ dışı olmakla suçladı. Hatta benim kendisini çok ama çok istediğimi ve ondan asla vazgeçmeyeceğimi sanmış olacak ki beni kendisine sahip olamamakla tehdit etti nazikçe. Neyse kızın enayi bir erkek arayışında olduğuna karar verdim ve kıza kendisiyle artık evlilik istemediğimi söyledim. Ve engelledim. Boş laflarını sürdürüp başımı ağrıtmasın diye engelledim.

Bana göre feminist olanlar böyle kızlardır işte. Önce eşitlik i kabul ettiriyor sonra eşitliği bozup kadın tarafının hüküm sahibi olmasına getiriyor işi. Sonuç olarak sorum şu siz böyle bir kızla evlilik düşünür müsünüz? Dışarda bu tür kızlarla evlenen erkekler var sanki yanılıyor muyum?
Evet olurum
Hayır olmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 yıl
Ankette "evet olur" "hayır olmaz" şeklinde algılayın şıkları, yanlış yazmışım 😄
Feminst kızla ya da feminist düşüncelerine sahip kızla evlilik olur mu?
Cevapla