2 senelik evliyim Eşim i çok seviyorum oda beni seviyor farkındayım. Fakat ilgisi yok yani yok derken sıfır ilgisizlik değil ama %75 yok. Gün içerisinde temas yok Sadece malum iş esnasında oda ne zaman canı isterse. Ben her hangi bir konuda isteklerimi söylerken bazen bana cevap bile vermiyor. Açık mesajlae atınca bazen görüldü atıp başka konudan mesaj yazıyor ya da arıyor ve asla o yazdığım mesaja cevap vermiyor. Verse de 1 2 kelime ile geçiştiriyor. Aniden parlayıp azarlamaları oluyor 5 dk sonra seni seviyorum oluyor. Ben ona karşı bişey isterken 50 defa söylemek zorunda kalıyorum. Gezmek yok birlikte gezelim dediğim de hep ertelemeler geçiştirmeler vs. Heyecanın olmadığını fark ediyorum. Ve ben kadın olarak çok isteyen olmama rağmen çoğu zaman isteyince red edildim o kendi istediği zaman büyük istekle geliyor ben isteyince yok yorgunum uykum var şöyle böyle (işi biraz yorucu ama bence kesinlikle bahane değil diye düşünüyorum) erkek için isteyen kadın ona ödül olmalı.. bunlara benzer çookk şey var ailesinin onun üstünde çok baskısı var mesafeli ama yine de engel olamıyor bu onu aşırı strese sokuyor işi de ailesi de stresli ama bunu bana kötü yansıtmak yerine benimle dinlenmeyi vaktini güzel huzurlu gezerek eğlenerek geçirmeli
ve son zamanlarda sanki soğumaya başladığımı 3 5 sene sonrasını göremediğimi fark ediyorum yani bir bakıyorum çok seviyorum diyorum bir bakıyorum yok ya diyorum nasıl olacak böyle çok sıkıldım diyorum. ben mi abartıyorum onu anlamıyor muyum yoksa burada bir absürtlük mü var? bu duruma yorum yapmanızı çok isterim teşekkürler🙏
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer