Kadınlar erkeklerin söyledikleri sözlere inandıkları için aradıkları kişiyi bulduklarını zannederler başarıya ulaşırsın ama devamı olmaz büyük ihtimalle çünkü eninde sonunda farkedecektir karşısındaki kişinin istediği kişi olmadığını kadınlar doğruları duymak isterler ve söylenenlerin de doğruyu yansıtmasını ve söylenen her ne ise kadına uymasını mutluluk getirmesini vs vs ama şu devirde yalan iş görür durumda kulaklar sağır gözler kör
Çogunla duymak istediklerimizi. Kilo mu aldım desek olumsuz geri dönüş olsa sinirleniriz. Ama dürüst olacaksa ilişkide başta söylenirse kizamayabilir kadın. ama adam ilişkinin sonunda bazı şeyleri soyleyince dürüstlük değil şerefsizlik oluyor bence..( her şey cinsellikti sadece vs ) gibi