Allah aşkına özellikle 24 yaş üstü erkekler neden bu kadar yaşlı ve çökmüş görünüyor?

24 yaş üstü erkekler bi ayağı mezarda gibi yaşlı ve tükenmiş neden böyle görünüyosunuz? 28 yaşındayım kendi yaşıtımı geçtim küçükler bile babam gibi duruyor. Direkt hayat enerjim çekiliyor zaten sizi görünce. Yanında çocuğu gibi duracağım biriyle nasıl evlenebilirim ki mesela? Bi yandan yaşı 25 26 olmuş hala olgunlaşmamış ergenvari erkekler.. Kendinize bakmayıp genç yaşta perte çıktığınız için bizi de zor durumda bırakıyosunuz beyler. Kendinize gelin ya. Bi bakım falan yaptırın bari ne bu ölü toprağı üzerinizdeki?

Allah aşkına özellikle 24 yaş üstü erkekler neden bu kadar yaşlı ve çökmüş görünüyor?
Cevapla