Gençliğinde silik tipli sessiz bir arkadaşım 4 yıl önce yıllarca peşinden koştuğu delidolu çekici bir kızla evlendi 2 çocukları oldu ve bu yıl kadın boşanmak istemiş. sebebide adam sürekli iş gezisi falan diyip yurtdışına çıkıyor ve tabiki kızı aldatıyor. Arkadaşımla konuşunca "Ben gençken kızların ilgisini çekmiyordum şimdi durum değişti hem fiziksel olarak hemde maddi olarak yaşıtlarımdan çok daha iyi durumdayım. o genç ve çekiciyken birçok erkek arkadaşı olmuş bunlarla birlikte olmuş şimdi sıra bende." diyor bende geçmişini sorun edeceksen niye evlendin ki? dedim "o zaman aptal aşıktım, çocuğumun ismini ilk sevgilisinin ismi koymak istedi bunu sindirdim unutur dedim ama hala aklı onlarda beni o eski ezik erkek oalrak görüyor durumum iyi diye evlendi benle sadece" diyor. Ne düşünüyorsunuz

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer