Bayram'da küsler barışır sevdiceğim diyerek girsem konuya

Bayram'da küsler barışır sevdiceğim diyerek girsem konuya

Yani bir insan sevgilisiyle küs olduğu zaman tabii ki bir şeyleri bahane ederek mesaj atmak ister ve seninki de eğlenceli bir durum olmuş kabotaj bayramını kutlamak bu vesileyle sevimli bir mesaj atarak yüzünün gülmesini sağlayıp daha sonra da hatalarınızdan dolayı ikiniz de birbirinizden özür dileyerek sorunlarınızı çözebilirsiniz. Şahsen gayet güzel fikir olduğunu düşünüyorum
Evet bence de
Ama şahsen ben olsam cuma günü yazardım cuma namazından çıktım seninle benim geleceğim için dua ettim beni affet sevgilim 😃
Sevdiceğim müslüman değil ki
Neyse Allah ikinizi de ıslah etsin
😃
Aminn
Yalnız ıslah etsin denmez hidayet versin denir
Her neyse o dediğinden olsun ama Müslüman olmayan birisiyle Bir müslüman kadın evlendiği zaman dinden çıkar benden sana söylemesi
Belki ben de değilimdir din konusu açmadım ki ben onu siz söyledinizz
O zaman senin seçmen senin tercihin
Teşekkürlerr
Rica ederim
Kabotaj kanunu gününde atılan mesaja cevap vermeyecek eski sevgiliye taviz verilmez bu günün anlamını bilmeyen ne amaçla yazıldığını anlamayan insandan olmaz 😀
Ben işçi bayramıni kutladım ama imalı bir şekilde başarılı oldu.. şey dedi bana hiç yazmicaksin sandım yazınca nasıl mutlu oldum için rahatladı dedi sonra konuşmaya başladık 1 yıldır devam ettik etmez olaydik amaaaaa :)))
Cevap
15Cevap
Kürtaj bayramıda var mıdır aklımda deli sorular 😵💫
O bayram bu bayram olmayabilir ama sen bilirsin ahsh
Harçlık vereceğin türden olan ahzh
Rüşvete gelir belki sbdhs
Safsa gelir ahsh bu zamanda saf duygusu olana milyarda bir düşüyor saf duygusu olan maalesef shxh
Gelmeyeni beklemeyeceksin salla sdh
Kesinlikle o da bugünü bekliyordur hemen mesaj at 😂
Bayram bahane barışmak şahane, gönder gitsin.🤭
Rastgele 🤭
Biz de yalnızlığa demir atalım tabi. Di mi lan @koyamamyerinesanki 🤣 iyi bayramlar ruhi.
Dene istersen.
Belli olmaz.
Denemeden bilemezsin.
Bir çılgınlık yapıp ege adalarına bayrak dikerek etkileyebilirsin.
Limandan uzaklaşana gel deme, bence 😊
Başka limana çoktan demir atmış mıdır 🥹
Limanlara demiri atıp duramaz, ona yetmez daha çok liman ister. Sen su üstünde hakimiyet kuranla değil, gönlüne hakim olacaklara odaklan. Giden gitmiş…
Vayy ne güzel dedin ama
Biz de bir şeyler biliyoruz 😂😂
Bi Güzin abla havası var 😂
Sanki bende bir öyle hisseder gibi oldum 🤣🤣
😂😂
denizci değilse onun için ne ifade edecek
Asla bu fırsatı kaçırma 😂
Bayramlar bunun için var
Kesinlikle bir amacı yoksa bayramlar neden var sjdjd
Yok ya bazı küslüklerle barışılmalı yapmasalarmış
Barışılmamalı
Dönerse senin, dönmezse gemilerindir.
Evet boyle gorselle kutla bence😂 yagli direge tirmandin mi falan diye de sorabilirsin ama o zaman konusma bitebilir🙄
Kutla gelir belki
Denemekten zarar gelmez
Net döner kutla gitsin.
Denizciyse dönmeyebilir😂
Bence kesinlikle döner, bunu yapmalısın 😂
dene şansını
olmazsa 15 temmuzu kutlarsın
Ben demem küslük tek taraflı değildir
Dönmez
kutlama
Döner döner kesin bekliyordur
Döner tabiki
Gir söyle
Döner belki
Bı ihtimal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?