http://i.hizliresim.com/Rb316R.jpg
http://i.hizliresim.com/pmPXYa.jpg
Sevdigin cocucugun zevkine edeyim ben kiz cakma sarisin dudaginda bir ton ruj var canim asfaltta guzeldir ama altindan kanalizasyin gecer bu kiz ayni öyle makyaji sil kanalizasyondan farki yok. Sen ona on basarsin sevdigin cocuktan vazgec. Kesinlikle mal...
Fotoshoplu resimleri buraya koyup birde nasiliz diye soruyorsun ya, senin yüz hatlarin belli olmuyor fotoshoptan birkere diger kizin yüz hatlari belli ama fotoshoplu olmasina ragmen bir halta benzedigi yok.
Kızım sen neyin kafasındasın photoshop felan kendini böyle mi avutuyosun
Affedersin ama resimlerin belliki effectleriyle oynanmis. Neyse sen böyle mutluysan kendini avutmaya devam :)
Bu şekilde kıyas yapman çok yanlış. Belki sevdiğin çocuğun bu kızda sende bulamadığı birşey vardır. Ha illa güzellik konusunu soruyorsan, sen bir kaç tık daha öndesin.
Sen daha güzelsin..
Ama aşk konusunda tek tercih sebebi güzellik olamaz, bilirsin..
Ya ben mi o kız mi sohbet ettiğiniz şeye bak ):
Cevap
94Cevap
diğer kız daha güzel yani şahsıma göre konuşacak olursam :)
Neyi neresi guzel ):
sen biraz fena duruyon intikamcı gibi :D o biraz daha mülayim sempatik duruyo tabi daha tatlı ama sanada çirkinsin demiyorum :)
O kızda benim eski arkadasım ben kavgacıyımdır sinirliyimdir asiyim biraz ama o kimseyle kavga etmezdi saf masum bir tip bana güzelsin derler ona da bazıları güzel der ama genellikle ona hep çekici ve sempatik derler ):
kıyamaaaaaaam :( bende gördüğümü sööledim işte ama senin yerinde olsam bu gibi durumlarla vakit harcamam bırak ne nane yiyosa yesin o şekilde düşünerek zamnmı geçer :)
Eig'a bakarak bu kızın sen olduğun kaçınılmaz bir hakikat;
Ne entrikalar ne trajediler üstüne troll sorular açıyorsunuz ya;
Sen güzelsin diyince mesut oldun mu? :D
İşsizliğinizle iftihar duymalısınız hayalperest kişilikler sizi :D
sen daha güzelsin bence de kız da böyle masum duruyo... ama bu işler güzellikle olmaz ki... aynı zamanlarda çoook yakışıklı genç işi gücü yerinde ve epey ısrar eden biri yerine kimsenn yüzüne bakmaycağı birine aşık oldum mesela
Sen tabiki açık ara farkla güzelsin farklı bir hoşluğun var. Ama erkekler herzaman güzellik kriterine göre seçim yapmıyor bu iş de başka bir durum vardır
Sen daha güzelsin o da daha seksi. Ancak mesele daha güzel olmakta değil akıllı olmakta belki o sorgularla sıkmıyodur çocuk ceyizi
sen daha sevimlisin fakat bu görünüş ile alakalı bir şey değildir. bazen kişi b*k yer başkasına gider pişman olur bazen bir eksiklik vardır insanın gözü dışarı gider.
Oha ya bariz bir şekilde belli zaten sen daha tatlisin onu seçmesi garip, sıkma canını ya demek ki zevksizmis 😁😁
Kız güzel ve aynı zamanda alımlı ve çekici muhtemelen cool tip yani aranılan tarz
Hanginiz daha güzel bilemem.
Kişiden kişiye göre değişir yani fakat çirkin olmadığınız da bir gerçek.
o yüzden olaya dıştan bakma derim.
Sen daha guzelsinde sevmek sadece guzelikle ilgili bisey deildir uyum ve anlasmayla olur beraber bir butun olmakla olur
olum ya sen daha güzelsin açık ara. çocuk demekki güzellik dışında birşeyden etkilenmiş. herşey güzellik değil unutma
Sen daha guzelsin ama duygusal mevzular karisiktir.
Ama her yerde kızın resmini atıp paylaşıyor güzellik diye ):
Retrica seni çok değiştirmediyse bence sen her türlü daha güzelsin.. Sarışın olan hafif şişko gibi hiç beğenmedim nedense..
İkiniz de güzelsiniz ama karakter yapınız nasıl bilemem
O kız daha çok saf ve masum ):
kardesm bence olay tip degil sen daha güzelsn bu adam kızn baska bişeyine ask olmus:D
Ama herkes oda dahil kızı çok beğeniyor ):
O kız senden kesinlikle çirkin
Bizim burada altıyol var çingene mahallesi, hepsinin kafa sarı kaşlar siyah aynı onlara benziyor.
Ama sen dehşetsin gülüşün çok hoş
Sen daha güzelsin bir boka yaramıyo boşver moralini bozma sinsi bu yılaan :D knki takma kafaya ya :)) sen daşsın o kaldırım taşı ;) :))
Teşekkür ederim ama aşık o kıza ölüp bitiyor ne var bu kızda anlayamıyorum
ne sen güzelsin nede o kız makyajla bile güzel olamamışsınız :DDdd
bende sevdigin cocuk kavanoz dipli gozluk kullaniyor, gozleri bozulmus iyice.
ikiniz de fena değilsiniz ama bilirsin işte her şey dış görünüş de bitmiyor.
sen güzelsin ama erkekler buna bakmaz. kim veriyosa ona gider.
ikinizde güzelsiniz ne diyecegimi bilemiyorum ayrım yapamam :D
REsmini paylaştığın kızın, soru'ndan haberi var mı?
ikinizde gayet güzelsiniz karar vermek zor ama sanki çok çok az daha tatlı duruyor sana göre.
Sen daha güzelsin be bu ne kaşlar siyah saçlar sarı kezban
Çakma sarışın :P odun gibi çıkmış kaşlar kara kara keşke onu da boyasaymış
bence zevksizmiş çocuk söliyim
makyajsız fotolarınızı atında değerlendirelim böyle galeride pasta cila çekilen arabalara benziyo valla uzaktan görünüyo ışılışık yanından baktım kel bir ışık
Sende guzelsi o da guzel. Fakatcocuk sizle oynuyor buna neden musade ediyorsunuz anlamadim
Nasıl yani neden oynasınki
emin ol sen ondan güzelsin. abartısız hemde. allahım tercih edilene kafası bozuluyo. sen kendini önemsiz gördügün için.
Kız güzel de başkasının fotolarını izinsiz burada paylaşman uygun değil.
Bunun neresi çok beğeniliyor la eciş bücüş bişey :D sen daha iyisin hanım abla ;)
Seni tam çözemedim , ama diğer kızın sanki sakladığı ikinci bir kişiliği var gibi
sende güzelsin kızda güzel ama diyorsunki sevdiğim çocuğun sevdiği kız çocuk seviyorsa bence olay bitmiştir şansın yok
bence ikinizde güzelsinz ama herşey güzellik değil, erkek arkadaşın seni sadece kız güzel diye terketmemiştir bence...
kız da sende guzelmısınız belkı guzellıkten harıc baska etkenlerde ısın ıcıne dahıl olmustur.
Kızın resimlerini her hesabına atıyor güzellik felan diye çok beğeniyor kızı ):
üf gözümü zehirledi ya sarı saç siyah kaş güzzel değil
Dimi ): ama onu seviyor gözü başkasını Görmüyor ):
yani karakterinde iş vardır belki dicem ama , bakıslarındada bir iş bulamadım
Ne diye elin kızının fotoğrafını izinsiz kullanıyorsun? Aciz misin?
Milleti yemeyi bırak kesin ark kim güzel davasına girdiniz ve böyle bir hikaye uydurdunuz :)
Valla bana göre de sen saha güzelsin diğer kız dortmund taraftarı gibi asafafafadadavsgsg olay tip değil başkan :)
diger kiz hic güzel degil bence , kas rengi ayri sac rengi ayri igrenc duruyor
Agzinin tadini biliyomus cocuk bence senden guzel yani
o değil sevgilinin tipini merak ettim ben smdi..! Nasıl biri la bu
Ala ala. d alttaki kız güzel değil eski sevglne gözlük al tkrr sana geri dönsün. d
Sen daha guzelsin ama ben olsam bende seni degilde onu tercih ederdim
Neden ki ya ):
ne demıs veysel
guzellıgın bes para etmez bendekı bu ask olmasa
herkesın guzellıgı kendıne
sen daha güzelsin.. ama diğer kızın karşıladığı bekleniler farklı olabilir
sen daha güzelsin ama kalp bu demekki onda olup sende olmayan bir şeyler var ne acaba?
Her şey güzellikle olmaz ki o kızın bir huyu bile çocugu çok etkilediyse ağzında kuş tutsan olmaz.
Ikiniz de güzelsiniz ama o belki kişiliği seçmiştir
sen bin kat daha güzelsin ama karakterinizi bilemem
ikinizde fıstık gibisiniz biz bitane bulamazken liseli miçin teki bu iki kızıda tavlamışya vay anasını
Sen iyisinn beece. De bu kiz kac yasin da abi sacini falan boyatmis bence siyah olsaymis daha iyi olurdu
Bu kız ne böyle ya tabi kide sen daha güzelsin ama şaşırmamak gerek simdi attan inip esege binmek oluyo bu..
Güzellik olarak sensin ama karakter olarak bilemicem
O kız saf ve masum biraz ):
Demekki bu yönünden sei değil onu seçmiş
Sen daha güzelsin, o kızın kaşları ve saçları hiç olmamış zaten
o kız çikin çikinnn :) esmerin tadı diye bişi var onu bilmeyen cinsi sevmişsin dostum
birbirinize benziyorsunuz desek tercih burada kişiliğe kayar.
Erkek arkadaşın pembeliyi tercih etmekle çok doğru bir karar vermiş.
Bu olay tam tersi olmasın :) o kız sensin diğer kız o kız :) bak kafam karıştı şimdi
farknız yok karaktere bakar ya da sevdiğin adama göre ceniselliğe bakar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar