Hani bana gelen güzel davranan o, mesajları çok dikkat etmediğini söyleyen de.. Rahatsız olduğumu söylediğimde düzeltmeye deniyor.. birkaç defa oldu birkaç ayda?
Şimdi de yeni oluyor :) Daha çok yakınlaşmaya başladık ve bundan dolayı olabilir mi? Hani daha çok samimi masum ince davranmaya başlayınca aniden böyle yaptı.
Baştan söyleyim evli değil sevgilisi de yok
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
Anlamadım ki
Bende :)
Bir adam neden mesajı 10 saat 20 saat açmaz? Ki kendisi yakınlaştı kendisi geliyor kendisi kaptırıyor gibi sonra da aniden pat diye mesafe? Denge mi tutuyor :) xx
Aynen bir de başkalarıyla da yazisiyordur ondan☺️
Mutluluklar dilerim :)
Nerede tanıştınız ki 😂
Ay artık o konuya da girmek istemiyorum.. yakınlaştık kendisi daha çok var olmaya başladı daha çok masum düne kadar sonra aniden kayboldu.. baskılı değilim aramam sormam, mesaj üstüne mesaj atmam kendisi bilir.. sevgilik yoluna bi çıktı zannetmiştim ama boşmuş büyük ihtimalle.. şimdi mesej yazdw de görüldü atarım.
Ki tatile gittik ikimiz de ben dsha çok kaldım.. ne zsman döneceksin ne zaman diye tutturan adam nerdeyse 1 gün son mesajımı açmadı.. hani ne diyim görüldü atarım çokta merak edecekse nerde bulacağını bilir.
Ve eskiden 1-2 kere daha böyle yapmıştı, açıklama ile geldi düzeltmeye çalıştı.. daha da geçenlerde gerçekten mesajları bazen unutuyorum diye zırvaladı.. ama boş işler anlayacağına
Seni kullanıyor işte yedektesin şu an
En basit ve genel yorumu, en kolay da seni kullanıyor. Kullanan da masamız yalnışlıkla en koşede en manzaralı olmadığı için titremez özğr dilemez en ince detayına düşünmez, sadece sarılıp öylesine durmaz. Kullanan işini görür oturur, yakınlığını da hissedemezsin.. Çok falza genellemeye yapmayalım bu yüzden :) İyi günler dilerim
Sen nesin Türkçe öğretmeni felan mı
Klasik erkek
Klasık derken? Lütfen bi açıklarmısın bi türlü anlayamadım :)
O cinsel manada yakınlaşma sonrasında seni ikna etme gereğini duymuyor artık sadece klasik bir ilişki yaşamaya doğru götürüyor ilişkiyi bu yüzden az ilgileniyor çünkü diyor ki ben erkeklik olarak görevimi yaptım artık o kadınlık görevini yapmalı
Öyle değil işte :) Kendisi daha çok gelmeye başladı yakın davranmaya ki çok masum davranırdı.. aniden kalp atmaya başladı ki yapı biraz sert.. sonra bi baktım aniden kayboldu.. by da ilk değil ondan once de böyle bir kayboluş vardı uyardım ve düzeltmeye denedi.. Demek yetmiyormuş.. onun gibi yapmam gerekiyormuş
Aynen öyle dikkatli düşünürsen
Hani o bahsetiğiniz şeyden sonrw değişim yoktu aslında.. sadece daha masum davrwnmaya başladı
Ne diyim mesaj yazdığında görüldü atarım :) anlamak isteyen anlar
Yapamazsın sen onu
Neden yapayacakmışım?
yapamayacakmışım*