37yaşından bir adam kendini kaptırmak istemiyorsa, gelmelere rağmen bazen 1 günde kaybolur mu/örnek ya da 10 saat mesajı açmaz mı?

Hani bana gelen güzel davranan o, mesajları çok dikkat etmediğini söyleyen de.. Rahatsız olduğumu söylediğimde düzeltmeye deniyor.. birkaç defa oldu birkaç ayda?

Şimdi de yeni oluyor :) Daha çok yakınlaşmaya başladık ve bundan dolayı olabilir mi? Hani daha çok samimi masum ince davranmaya başlayınca aniden böyle yaptı.

Baştan söyleyim evli değil sevgilisi de yok

37yaşından bir adam kendini kaptırmak istemiyorsa, gelmelere rağmen bazen 1 günde kaybolur mu/örnek ya da 10 saat mesajı açmaz mı?
Cevapla