Sevgilim öyle bir şey yapsa ucuz numarasından dolayı soğuyabilirdim🤣
Hadi amaa bu kadar basit taktikler uygulayan kaldı mı?
Hadi amaa bu kadar basit taktikler uygulayan kaldı mı?
Sinemaya gidecek arkideş olmadı hiç hep tek gittim gidecek olsaydım onunla ne sarılacağım, zaten manitam olduğu için filmi izler ne zaman istersek sarılırdık film zamanı film loo 😎
Artık taktik maktige gerek yok sanırım direk yiyismeye gidiyorlar böyle sanat aşığı insanlar işte 😂
EİG için teşekkür ederim 🙏🙋🥰❤️
Bunu uygulayan değil de tav olanlara sormak gerekiyor 😅
A evet, 😂 😂
Günaydın. Teşekkür ederim
Günaydın cevapların efendisi😂
Ve rica ederim 🤍
🥰
Cevap
19Cevap
Ediyor olabilir evet
Vay arkadas az ekmeğini yemedik zamaninda bu taktigin simdi gülünür olmus 😅😅
Gülme kız da korkmazdi aslinda da iste oyle saf bahaneli seyler uretir yasardik simdiki kadar cesur cüretkar degildik 😅😅😅
Yok direkt kızı yemek için karanlık diye götürüyorlar artık. Sarılma falan olayı kaldı mi
Sarılmam olay biter. Hatta aramizda bir boş koltukta olsun. Oh miss 😀
Klasik basit ama gayet güzel bir taktik bence içinde bir kötülük barındırmıyor samimi en azından 😄
Bunu yaşamayan biri için normal
Aynen öyle valla üni zamanı bende tek gittim arkamda sesleri geliyordu filmim mahvoldu🫠
Darısı başıma ne diyim😅😂
Kandırıkçı seni 🤣🤣 devam ediyor evet.
Bazı şeyler asla eskimez 😝
şimdikiler film izlemekle yetinmiyor film çevirme bahanesiyle sarılıyor
Çok klişe davranış. Artık kimse yutmuyor! 😁
Öyle bir şey kalmadı ki
Yaptık bunu da yaptık 🤣
Eskide kaldı direk sarılıyorum bahaneye gerek yok
Korkudan daha neler yapıyorlar bi bilsen 😃
Sinemada sarilmak mi kaldi artık direkt ağzına veriyorlar
Yoo selam sevgilim sarılcam derim jsjdjsjsjs
Sarilma işi bitti simdi assagiya yatırıyorlar
Ediyor
Hayirr
Eskidendi o işler
Eskidiii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?