Bende mi sorun var. Çevrem fazla yok. Uygulamalarda ki kızların beklentisi mı çok yoksa ben mi yanlış anlıyorum?

İyi bir kamu kurumundayim. Maaşım iyi. Sağlığıma fiziğime de dikkat ederim. Ama kadınların beklentilerini anlamıyorum. Biri yazmış, iyi dans eden, yabancı dili akıcı, iyi yüzücü, uzun boylu ama zayıf olmayan ve maddi durumu iyi. NASA ya astronot mı alıyor. Haksız mıyım

Bende mi sorun var. Çevrem fazla yok. Uygulamalarda ki kızların beklentisi mı çok yoksa ben mi yanlış anlıyorum?
Cevapla