Fakir erkekle -çirkin kadın eşleşmelerini nasıl değerlendiriyorsunuz?

tüm ilşkilerin (kadın erkek, aile, iş, alışveriş) temeli karşılıklı çıkara dayanır. ilişkilerde taraflar bir birlerinin menfaatleri karşılıklı olarak gözetmek zorundalar. kendi menfaatini karşı tarafın çıkarından üstün görürsen sözleşme tek taraflı feshedilir.
dünyanın en iyi futbolcusunu da alsanız, maaşını ödemezseniz gol atmaz.

Fakir erkekle -çirkin kadın eşleşmelerini nasıl değerlendiriyorsunuz?
Fakir erkekle -çirkin kadın eşleşmelerini nasıl değerlendiriyorsunuz?
Cevapla