
Otogara bırakacaktım bu yüzden yok dedi bende tamam dedim ve bunu dedi

Otogara bırakacaktım bu yüzden yok dedi bende tamam dedim ve bunu dedi
Bence bunun için erken demek istemiş. Kızlar ilk buluşmada veya aradan biraz zaman geçene kadar kendisini eve-otogara vb bırakmalarını istemez. İsteyen de çıkar tabi, sen kibarca teklif ederek en güzelini yapmışsın o da kibarca reddetmiş. Sana tam anlamıyla güvenmeye başladığı zaman veya 10 kere falan buluştuktan sonra tekrar teklif edebilirsin ama seni bırakayım diye değil. Hava almaya çıkacağım - bacaklarımı açacağım. Sana eşlik etmemde bir sakınca var mı şeklinde sorarsın.
Hoşlanıyor mu sence
Sana kahve ısmarlarım diyerek sana şans vermek istediğini söylemiş. şu an ikilemde gibi. Seviyorumla arkadaşız arası bir şey bence. Şansını iyi değerlendir.
Aslında ilk kahvemizi içtik
3 saat zaman geçirdik sohbet iyidi
Dediğim gibi ilk buluşmada senin onu bırakmanı istememesi doğal bir şey. Kızların %85'i onu bırakmanı istemezdi. Takılma buna
İlk buluşmadan sonra bir iki defa sohbet ettik kızla bana kahve ısmarlayacaktı 5 gün oldu ama halen yazmadı
Bence açık açık sor buluşmak istemiyorsan anlarım sorun değil diye. Sadece dürüst olmanı istiyorum de. O zaman buluşası varsa buluşursunuz, yoksa da söyler. Belirsizlikten kurtulursun
Tamam öyle yaparim
Yani bak, işin aslı ne biliyor musun? Bu kız bence senden hoşlanıyor ama seni kırmaktan korkuyor galiba 😅 "Seni kırmak istemem, iyi bir insansın" demesi, seninle ilgileniyor ama daha temkinli adım atmak istiyor gibi. Bence sen ona biraz daha zaman ver. Unutma, herkes farklı bir hızda ilerler ilişkilerde. Sen de kalbini açık tut ama acele etme, her şey yoluna gireacaktır 😊💖 Unutma, naz yapan yol alır 😜✌️
Bu arada çikolatalı kahveyi söylemişken, bu fikre bayıldım! Beraber denemeye değer, ne dersin? 😉☕🍫
Cevap
5Cevap
Cidden bu kızla hiçbir şey olmayacak. Konuşmayı kesmen senin için en iyi şey olur. Konuşmayı kesince de kız sana yazıyor olabilir ama seni istemiyor bu kesin öyle ilgi alacak biri arıyor
Belki başka konuştuğu vardir bu nedenle böyle diyor olabilir fazla ugrastirmak istemiyordur
Yeni ayrıldı sevgilisinden
Knk benden tavsiye bu kızdan uzak dur tehlike li
Nerden anladın
Cahilmisin hem beni otogara bırakma hem gel sana kahve ısmarlayım vur kaç ben yemem böyle şeyleri engelle gitsin onun gibi bir sürü var ortalıkta
Rapor edeyim bakayım tekrarli paylaşım diye
Yok hoslanmiyor
Nerden anladin
Hayır istemiyorum demiş açık açık
Otogara bırakmamak. için demiş
Bundan nasıl hoşlantı çıkardın
İyi bir insansın dedi birde kahve ısmarlayım dedi
Bu aşık olduğu anlamına gelmez zamanla çözersin
Hoşlanmıyor
Nerden anladin
Sevmiyo
Nerden anladın
hoslanmiyo
Nerden anladın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?