Homoseksueller de insan!! sevemez mi kadin kadını yahut erkek erkegi? Aşkın cinsiyeti var mı ya da olmali mi?

  • Homoseksueller de insan!! sevemez mi kadin kadını yahut erkek erkegi? Aşkın cinsiyeti var mı ya da olmali mi? Herkesin kendi düşüncesi kendi yaşantısı kendi hisleri normalleşmesi gereken bir konu sevginin dini dili ırkı cinsiyet ayrımı olmamalı şahsi kanaatim sizler ne düşünüyorsunuz
Homoseksueller de insan!! sevemez mi kadin kadını yahut erkek erkegi? Aşkın cinsiyeti var mı ya da olmali mi?
Cevapla