Bence önce fiziksel çekim sonra duygusal bağ.

Duygusal Bağ
Fiziksel Çekim
Her ikisi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence önce fiziksel çekim sonra duygusal bağ.

Bence en önemlisi sadakat. Çünkü sadece sadık olduğunuz bir kişiyi aldatmazsınız. Sevgi ya da aşk aldatmaya engel değildir, sadakat engel olur.
Tabi bu benim düşüncem. Aksini düşünenlere de saygım var.
En iyi cevap için teşekkür ederim
Rica ediyorum
Duygusal bağ olunca fiziksel çekim de olur ama her fiziksel çekimde duygusal bağ olmaz
Katılıyorum
Cevap
8Cevap
Bana göre duygusal bağ önemli olan bir erkeği yatakta elde etmek değil onun aklına hükmetmektir
Kesinlikle katılıyorum
Ten uyumu önemli, duygusal anlamda bağ kurabiliyorsan bunlar birleşiyor. Fiziksel çekim dediğin herkesle olabilir.
Tabii şimdikilerden uyumu kafasıyla her haltı yaşıyor
Duygusal bağ varsa fiziksel çekim kendiliğinden oluşur zaten
Çok doğru söylüyorsun
Önce duygusal bağ oluşmalı ki sonra fiziksel çekim olsun
İkisi de önemlidir ama en öncelikli kalplerin hissedilmesidir
Selam🙋🏻♀️
Çekimin her türlüsü..
Özellikle zekâ.. insanın aklını kullanabilmesi çok önemli.. Kullanılmayan akıl akıl sayilmaz..
Bir kimse ile iliski icerisinde isen zaten duygusal bag sayesindedir cogunlukla.
Zeka çekiciliği.
Kesinlikle
Su soruya Duygusal demeyen olmaz mesela NET
Anladım
İkisi de önemli bence
İkisnin de önemi var
İkiside olmalı
Katılıyorum
Ikiside olmalı
Katılıyorum
Duygusal bağ
Bir arada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?