Ben bekar bir kız olarak çocuklu beyi reddetim, haklı mıyım siz olsanız ne yapardınız?

Reddetiğim için ön yargılı oldum. Bunun kader olduğunu, coçuğunu göstermediklerini bahsetti. Bende kendisinin durumuna düşebilirmişim. Din üzerinden örnekler sundu ve bende ”herkesin din anlayışı kendine özgüdür beyfendi” dedim. ”Sizin durumunuz bana uygun değil, ben doğal olarak kendim gibi birini isterim” dedim. Siz olsanız ne yaparsınız?

Ben bekar bir kız olarak çocuklu beyi reddetim, haklı mıyım siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla