
Sevgiliniz sizin iş patronunuz olsaydı bunu sorun eder miydiniz?

Sevgiliniz sizin iş patronunuz olsaydı bunu sorun eder miydiniz?
Bir şef doktorun bir asistan ile sevgili olması etik değil hastaneye yönetim kuruluna çıkmak istemezdim doğrusu bu yüzden kesinlikle kabul etmeyeceğim bir şey iş başka sevgililik başka ama dışarıda olabilirdi
Hiç tavsiye etmiyorum böyle saçma bir ilişkiyi denedim denemez olaydım. Olmuyor arkadaşım. Performans düşüyor. Bı rahatlama geliyor iş yapmıyorlar. Sert olmak zorunda kaliyorsun
Ofiste sevişmeceler 😹. Kalbimi kırmadığı sürece sorun olmazdı. İşimi en iyi şekilde yapmaya çalışır, mümkün olduğunca onu yükseltmeye çalışırdım.
Adam zaten en yüksekte
Çok yükseltme boynunu kırarsın adamın😂
Ay öyle değil 😹. Mesleğinde yükseltmek 😹.
Tamam işte onu diyorum ben de 😂 mesleğinden bahsediyorum kddjdk
Ben de diğerini anladım 😹.
Bence çok iyi olurdu ahsh
Canına minnet :D
Maaşımı yükseltmezse tokatlarım ahshhs
Tesekkürler ahsh
Ne demekk
Cevap
10Cevap
Sesini yükselttiği an hem işten hem ilişkiden istifa ederim.😃
İşini düzgün yaparsan tembellik etmezsen yükseltmez sesini 🙄
Sorun etmem sfjsd daha eğlenceli olurdu.
Ulan barış djdj
:D
sürekli triplere girerdim şahsen bana sesini yükselttin azarladın vs diye 😂
İş huzuru bitti be😂
patron kim gösterirdim ona çok kızdırmasın 😂
Çalışanların önünde patron rezil etmece 😂
öyleee 😂
Sevgilimle ya da eşimle aynı iş yerinde çalışmak istemem.
İş düzeni bozuluyor :/
Aynı iş yerinden biriyle sevgili olmuştum gerçekten bozuyor. Bir de millet çok konuşuyor.
Zaten asıl sorun da o biraz.
Dedikodu dönüyor manyak gibi.
Sorun ederim çünkü ben kendi işimi kendi cabamla yapmak isterim. şaka şaka kim klişe yaz dizilerindeki gibi bir hayatı istemez jfjvvijv
Ederdim işimle ilişkim aynı yerde olması beni rahatsız eder
İş hayatımda böyle bir şeye müsaade etmem. Hele ki patronumla imkansız.
Ben ederdim, zorla is yaptırır mobing yapar diye 😁
Hiç güzel bir durum değil kısmi olarak yaşıyorum patronluk taslayınca ağzına vuruyorum hatta benimki koca😂
Benim eşim patronumdu en geç ben çıkardım hatta bazen kendi bile toplantim var der erken çıkardı. İznim yoktu Yaptım işleri hep eleştirirdi. 6 ay dayanabildim
Kötü olmuş :/
Neden sorun edeyim ki? Aksine her gün birbirimizi görmüş olurduk bu benim için bir sıkıntı olmazdi ancak is hayatinda olabilecek aksilikleri mecburen ona da yansitmak zorunda kalmis olurdum.
Her hafta zam isterdim💃🏻
Hayır etmezdim
Her gün bir yerde kıstırır
Haydaaa
Bir defa oldu ama ikinci defa olmaz
İstemem iş yerinde prensipleri severim
kosa kosa giderdim ise
etmezdim ikimizde iş etiği olan insanlarız
Sadece işine odaklı biriyse sorun olmaz.
evet sıkıntı olurdu bu
Tepeden bakmıyorsa sorun etmem
Sorun değil , torpil geçer hem işi iyi öğrenirim
Sorun etmezdim.
Olmak zorunda değil. 😀
Ayy çok iyi olurdu aksine
Çalışamazdım ben rahatsız olurdum.
Aşk la iş karismamali..
Yok etmem
Çok çekici olurdu yani hayır sorun olmazdi
Valla beni de ortağı yapmasını isterdim
Öyle bir şey olmaz.
Hayır bunu fanteziye dökerdim
Sanırım yürümezdi
Aklıma kötü kötü şeyler geliyor
Benimki öyle:) hiç sorun etmiyorum
Zaten patronum yazi işleri müdürü :D
Yooo
Sıkıntı
Çalışılmaz beraber.
Olsun :D
Hayır.
Etmezdim
Etmezdim
Sorun etmezdim
etmem
Hayır..
Etmezdim sanırım
Etmezdim
Etmezdim
Hoşuma giderdi.
Patronum zaten
Hic sorun değil
Evet ederdim
hayii4r
ederim
Etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?