Görüntülü konuşmayı sevmiyorum ya açıklamayı okur musunuz?

Görüntülü konuşmayı sevmiyorum sevgilim arıyor açmıyorum alınıyor yani açmak zorunda değilim ki ailem de aynı şekil açmak zorunda değilim normal arasınlar sizde böyle benim gibi olan var mı bu durumda olsanız napardiniz nasıl anlatırdınız bunu onlara
Görüntülü konuşmayı sevmiyorum ya açıklamayı okur musunuz?
Cevapla