Üç yıllık sevgilimle ilişkimiz bitti saçma nedenlerden dolayı tekrar bir araya gelir miyiz?

üç yıllık bir ilişkim vardı ve gerçekten sevgilime deliler gibi aşıktım benden Ciğerimi istese Verirdin o derece seviyordum onu yemeğini yapardım çorabına kadar ütülerdim hiçbir şeyden de gocunmazdım gözümün bebeği gibiydi Arasıra yoğun tartışmalarımız oluyordu sebebi de kız arkadaşlarıyla kahve kahve içmeye gitmek onları Instagram’dan takip etmek istiyordu bazı hareketler de bana ters olduğu için kabullenemiyordum o da bana hep köylüsünün kıt düşüncelisin falan diyordu En sonunda da Kız arkadaşımı motoruna bindirip bana sen taksiyle eve dön dedi Orada büyük bir kavga oldu ve benim ayağım kırıldı Sonra ilişkimiz bitti tam bir sene oluyor sanki daha dün gibi Şimdi üç aylık Amerika’ya gitti üniversiteyle Ben de yıl sonunda İrlandaya gidiyorum ama içimde bir acı var ne gözyaşım akıyor ne de 100 ifadem değişiyor ama o hissiyat içimi çok yakıyor bir gün bir araya gelir miyiz bir gün pişman olur mu hasta olduğunda geceleri uyuyamıyordum ona bakıyordum

Üç yıllık sevgilimle ilişkimiz bitti saçma nedenlerden dolayı tekrar bir araya gelir miyiz?
Cevapla