Erkeklerin niyetinin ciddi olduğunu nasıl anliyorsunuz?

Konuştuğunuz erkeğin ciddi olup olmadığını anlamak zor. Anlamak için daha birkaç gün de olsa konuşmaya başlayalı direkt sormak istiyorum, ben gün içinde 3 5 kişiyle konuşup flört eden biri değilim ve karşıdan da onu beklerim ama biliyorum erkeklerin çoğu şu an öyle. Bunu direkt olarak söylemek istiyorum kendisi yazdı ilk bana, konuşup tanışmaya gitmek istiyorsa net olarak belirtmeli ve başkalarına yazmamali diye düşünüyorum. Bunu direkt söylesem düşüncemi yanlış anlar mı kısa zaman olduğu için, ama doğru olan bu bana göre konuşuyorsak o süreçte tek kisi olmalı, kafam çok karışık. Ben eğlencesine 5 6 gün yazışmak veya 3. 5. konuştuğu olmak istemiyorum?

Erkeklerin niyetinin ciddi olduğunu nasıl anliyorsunuz?
Cevapla