Eski sevgiliniz ile bir ortamda karşılaştınız diyelim, ne yapardınız? Cevaplarınızı bekliyorum.

Eski sevgiliniz ile bir ortamda karşılaştınız diyelim, ne yapardınız? Cevaplarınızı bekliyorum.

üniversitede sürekli görüyorum aynı dersi aldığım da oldu arka arkaya yemek sırasına girdiğim de oldu ne yüzüne baktım ne de en ufak muhabbete girdim. Beni aldatıp terk etmişti sayesinde daha güçlü biriyim artık
En doğrusu bakmamaktır. Farz etki gördünüz birbirinizi yapılacak ilk şey görmezden gelmek. Lakin eğer terk edilen "sizseniz" bunu yapmak en doğal hakkınız. Duygusal sağlığınızı korumak için görmezden gelmek daha doğru olacaktır. Ama düşündüğüm bir başka şey ise terk eden kişi zaten sizi görürse ister istemez suçluluk duygusu hissedecektir. Bu arada kendisi sizinle iletişime geçene kadar mesaj, arama ya da selam vermeyin doğrusu bu olacaktır.
Çok seviyordum, sonra başkasıyla evlendi. Sahilde ben yürürken göz göze denk geldik hiç konuşmadık ama gözleri doldu. Ben ise içime ağladım. Keşke karşılaşmasaydık o anı unutamıyorum. Yanında çocuğu.. bana hayran hayran bakakaldı.
Aga be😔
Ya öyle işte azizim , sonra dyorlar ki neden evlenmiyorsun? Biz insanlara olan güvenimizi bir günde kaybetmedik , yavaş yavaş , ince ince, lime lime aldılar. Hayatına giren yanlış insanlar yüzünden güveni, duyguyu, hissi kaybediyorsun öyle işte...
Aynen öyle haklısın
Çok teşekkür ederim, eig için
🙏🙏
zaten karşılaşıyoruz bazısı ile çokta umurumda olmuyor his anlamında midem bulanıyor ıyyy diyorum
Ben bununla nasıl sevgili olmuşum falan
evet işte tam o his nesini sevmişim pişmanlığı
Kesinlikle
Cevap
18Cevap
Hiç bir şey yapmam
Ben daima saygı duymuşumdur. Bu yüzden ayrılırken de saygı duyarak ayrılırız. O sebeple öyle iki kelam ederim. O kadar.
Ben ortamdan uzaklaşırım eğer yeni bir sevgilim varsa. Ama yoksa umurumda olmaz keyfime bakarım.
Hiç başıma gelmedi şimdiye kadar, muhtemelen görmemiş gibi yaparım. Ama ilk sevgilimi görsem selam verirdim.
Göz göze gelirsek selam veririm, o beni görmezse yanına gidip gitmemem o anki düşünceme bağlı
banane napim selam verir geçerdim o da geçmişimizden kaynaklı
Saçma sapan bakarım keyfime muhtemelen yeni manitam olur yanımda
Hiçbir şey yapmam dönüp bakmam bile kimle ne yapıyor diye
Reelde hiç sevgilim olmadı bu konuda Empati yapamıyorum.
Bir yabancı gibi davranırım adı üstünde eski, eski sevgili ex birisidir artık
Aynen öyle
Görmezden gelirim
bir şey yapmam bir şey yapmak zorunda da değil kimse
O ortamı terk ederim çünkü kötü ayrıldık ve yeni sevgilim var
Görmemiş gibi yaparım
Kendimi kötü hissederim
Eski sevgilim yok ki karşılaşıyım
Wc ye gidip sevişmiştik
Oha
Çok ateşli sevişiyorduk o gece de öyle oldu ev yanına daha sonra yeni sevgilisi geldi 😅
Kötüymüş
Bence çok güzeldi ondaki yakalanma korkusuyla daha da güzel oluyor
Anladım
Senin hiç böyle yakınlaşman oldu mu
Normalde ne yapıyorsam onu
Eski sevgilim olmadi
Selamlaşıyoruz sonra herkes kendi yoluna.
Iyy o ortamda durmam
hiç umrumda olmaz
Gözüm görmez onu
Umurumda olmaz
Devam ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?