Ayrıldım ama neden hiç bir şey hissetmiyorum? Haklı mıyım ayrılmakla?

Ciddi ilişkim vardı. Ayrıldık karşılıklı. Birbirimize tahammül edemiyorduk artık. Son bir senedir bana çok kaba davranmaya başladı. Beni aldatmaya yeltendi hem de es. cortla. ben bu yaptigini affetmiştim. Ama her seferinde yüzune vurup durdum. Kıskançlıklarım çok arttı. O da sürekli yüzune vurmamdan kıskançlıklarımdan şikayrtçiydi. Ne zaman bana sinirlense canım mısın diyip duruyor. Slaak canım konusma vs.. Haklı mıyım bitirmekle? Ben onun üstüne titrerdim hep ama sin zamanlarda hep beni itip kaktı

Ayrıldım ama neden hiç bir şey hissetmiyorum? Haklı mıyım ayrılmakla?
Cevapla