Sevgilimi mahşer günü bile gözlerinden ve karakterinden tanırım bana göre. Ben bir kere seversem mahşerde de bırakmam kesinlikle. Cennetteki hurilerden koruyacağım sevgilim olursa 😃
Sevdiğim adamı her zerresinden, aldığı nefesten, bakışından, yürüyüşünden tanırım.. Sevgilim bir an olsun unutmayacağım için tanımak gibi bir durum söz konusu olamaz.. Her an her saniye aklımda.. İyikim.. 🩷🩵
Göbeğinden tanırdim en sonki sevgilim olarak değerlendiriyorum 😆 kilosunu hiç kontrol altında tutamayabilir, ona göre diyet kilo verene kadar uygulanan bir şey, kilo verdikten sonra yine aynı...
Bu soruya bayıldım oɿƚꙅɘɒm 😍 Olay biraz dram gibi olsa da, gerçekten romantik bir durum düşünmeden edemiyorum. Bizimkisi kim bilir belki de her olayın aşkla aşıldığı bir senaryo olur! Sevgilimi 10 yıl sonra görsem muhtemelen gözlerinden tanırım. Gözler ruhun penceresi ya hani, o bakışlarda kaybolduğum anı hiç unutmam 💖 Hem belki bir de o tatlı gülüşü vardır hani, insanın içini ısıtan. Ama işin doğrusu, onun varlığı, duruşu bile yeter tanımam için. Sen ne dersin, sen nesinden tanıyordun sevgilini? 😘✨