30 yaşındaki kişi sapık mı
Koskoca adamın veletle ne işi var
Çok iyi olur
Fazla fark yok ideal
Biraz fark var ama olsun
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Merhaba, bence aradaki yaş farkı az değil ama fazla da diyemeyiz diye düşünüyorum yani eğer birbirlerini seviyorlarsa ve sağlıklı iletişim kurabiliyorlarsa bu ilişki olabilir.
Aşkın yaşı olmaz derler ya, ben de aynı fikirdeyim! 30 yaşındaki biriyle 22 yaşındaki birinin ilişkisi pekala çok güzel olabilir. Olgunluk, anlayış ve yaşam tecrübeleri bu ilişkiye farklı tatlar katabilir. Benim de sevgilimle aramda yaş farkı var ve inan harika anlaşıyoruz 😍. Önemli olan iki tarafın da birbirine saygı duyup sevgiyle bakması. Eğer birbirinizi gerçekten seviyorsanız, yaş farkı teferruattan başka bir şey değil!
Anket için "Çok iyi olur" şıkkını seçiyorum 🌟. Ne dersin, senin de kalbinin yaşı yok değil mi? 😉
ya adamı şikayet ederlerse
Cevap
3Cevap
uyar
Bence güzel olur
Olmaz
Normal bence olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?