Hercai dizisindeki şu reyhani oyunu sahnesi yüzünden bi ara genç kızlarımızın çoğu mardinli adamlarla evlenmek istiyordu 🤣 ama mardin ağası keko çıkınca șașırmican bacım 😂her şey dizilerdeki gibi değil kabul ediyoruz ama bir zamanlar hayalini kurmuyor değildik dürüst olalım lütfen djskfkksmfkwmc
Sonra Kore'ye geçiş yaptı o IQsuzlar. Kore revaçta, kadın beyni az çalışır popülasyona özenir, özgür değildir bu yüzden kadınları yönetmek kolaydır, dizilerde hep kadınlara yönelik çıkarılır.
Hercai mercai işim olmaz arka sokaklar varken mesut komser başkomiser. Olcak 3 5 bölüm sonra terfi alıyor mesut Güneri ver odunu usta acıma ver küsküyü
Düğün eğlence değil başkalarına hava atma olayı. Bu ekonomik koşullarda düğüne bu kadar para harcamak millete hava atmak evlendiğini dünyaya duyurmak saçma bence