Daha once internetten yabanci bir erkekle tanisip sohbet eden oldu mu? Tecrubelerinizi paylasir misiniz? Nasil insanlar genelde?
Oldu ve iyi insanlar
Oldu ve kotu insanlar
Olmadi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Daha once internetten yabanci bir erkekle tanisip sohbet eden oldu mu? Tecrubelerinizi paylasir misiniz? Nasil insanlar genelde?
Şöyle bir şey var internetten de olsa yakından da olsa kimsenin alnında ne olduğu yazmadığı için karşındaki insanı tanıman önemli. Kızlar pek tanışmayı ve tanımayı beceremiyor o yüzden tuzağa daha kolay yakalanabiliyorlar, planlı projeli bir şekilde karşılıklı olarak icraat görülen ilişkiler garantililik açısından daha sağlam olabilir. Karşındaki insandan sende dahil plan proje içerisinde yani verilen vaatler sözler varsa bunların icraati de önemli. İcraat görmeden kimsenin sevdiğini anlayamazsın. Ayrıca icraat için yakınlaşma talep eden erkekten de uzak dur menfaati bitene kadar sevenlerle dolu hayat.
Olmuştu, hep çeviri kullanıyordum. Bir süre sonra, bana kargoyla hediye göndermek istediğini söyleyip adres vs. İstedi. Fotoğraflar attı. İşin sonuna gelirsek ' dolandırıcılık çıktı. O yüzden dikkatli ol derim. Türkler yetmedi bı dd yabancı dolandırıcılar türedi
Gercekten mi? Ne oldu tam olarak?
Aşık gibi davranıyordu, görüntülü arıyordu, fotoğraf atiyordu, anneme senden bahsettim diyordu. Sanırım kargo dolandırıcılıği. Teslimat için brlli bir ücret istiyorlar. Tekrar tekrar gönderiyorsun. Zira gele ek hediyeler ( deste deste dolar, tek taş yüzük, altın setler, Gucci marka kıyafetler vs.
Anladigim kadariyla asik falan degildi kesinlikle sadece oyleymis gibi yapiyordu. Biz bir suredir konusuruyoruz henuz dolandiriciliga dair herhangi bir sey gormedim. Sadece sey konusu var anlasamadigimiz. Onun disinda iyi bir cocuga benziyor ama emin olamiyorum tabi ki
Aşık gibi evet. Tanırsın içine sinerse devam et, şüphelendiğin yerde bırak
Aşk hayatıma dair ufak bir spoiler vereyim, sevgilimle internet üzerinden tanıştık ve cidden aşka geldik 😍. Yabancı biriyle tanıştım ve gerçekten harika bir deneyimdi. Çoğu insan farklı kültürlerden ve bakış açılarından çok şey öğretebiliyor. Tabii ki, herkes harika olacak diye bir kural yok ama genel olarak pozitif deneyimlerim var! "Oldu ve iyi insanlar" seçeneği tam benlik 💖. Farklı kültürler keşfetmek ve heyecan verici sohbetler yapmak, bence denemeye değer! 😃🌍
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?