Bence çoğumuzun doğru kişiyi bulamama sebebimiz dengimizle yetinmiyor olmamız. Sizce?

Mesela erkeğe bakıyorsun kendi tipi orta halli ama evleneceğim kız sarı saçlı mavi gözlü filinta gibi olsun diyor. Ee o kız niye senin olsun? O senin dengin değil ki? Senle olsa bile senin duygularını sömürecek sağlıklı bir ilişki olmayacak

Ya da kıza bakıyorsun kısa boylu ama evleneceğim erkek uzun olsun boylu poslu olsun diyor? Ee o çocuk niye kendi denginde boylu poslu kız varken seninle olsun?

Sonra sürekli niye mutlu olamiyoruz diyoruz çünkü kendi dengimizi begenmiyoruz yetinmiyoruz.

Bence çoğumuzun doğru kişiyi bulamama sebebimiz dengimizle yetinmiyor olmamız. Sizce?
Cevapla