Hesabı ben ödediğim için erkek arkadaşım tavır yapıyor. Sizce kim haklı?

Ben hukuk fakültesinde öğrenciyim daha. Erkek arkadaşım savcı. Beraber yemeğe gidiyoruz vs sıra hesaba gelince hep b sefer de ben ödeyeyim falan diyorum çünkü böyle rahat yetişmedim yani kendimi kötü hissediyorum hep o öderse. Hayır diyor kesinlikle reddediyor sen öğrencisin daha ileride ısmarlarsın falan diyor. Dün yemeğe gittik ben lavaboya diye çıktım o ara hesabı ödedim sonra da kalkacağımız zaman hadi gidelim dedim tatlı tatlı. Hesabı isteyeyim dedi garson da hanımefendi halletti deyince bir şey demedi. Çıkışta resmen bir sürü laf etti. Ben yanımdaki kadına hesap ödetmem arkamdan iş mi çeviriyorsun. Para bizim ilişkimizde niye dert oluyor ben işi gücü olan adamım sen rahatına bak niye kendini sürekli eziliyormuş gibi hissediyorsun burası küçük yer millet der ki savcı olmuş ama sevgilisine hesap ödetiyor. Beni çoluk çocukla karıştırma hiç hoşlanmam böyle şeylerden dedi. Ben de “bunun üstünlükle alakası yok hep senin ödemeni istemiyorum rahatsız oluyorum” dedim. Şu an konuşmuyoruz ve çok üzülüyorum ben miyim haksız taraf?😭

Güncellemeler
+1 yıl
Herkese selam🌸
Yorumlarınız için teşekkür ederim dün sevgilimle bu konuyu konuştum kendimi ezik hissettiğimi falan. Tamam sana da öncelik vereceğim dedi. Sonra yemek yedik bunu ben ödeyeyim sen tatlıyı ödersin dedi mutlu mutlu tamam dedim. Çıktık dedi ki şuradan bir gofret kap da gel canım çekti bak sana öncelik veriyorum😂
Evet gördüğünüz üzere nato kafa nato mermer😂
Evet gördüğünüz
Hesabı ben ödediğim için erkek arkadaşım tavır yapıyor. Sizce kim haklı?
Cevapla