İlişkiye ne kadar zaman geçtikten sonra isim koyulmalı?

Boşanmış biriyle görüşmeye başladım. Yaklaşık 2 aydır görüşüyoruz. İlişkiye şu an bir isim koymak istemiyor zamana bırakalım kendiliğinden olur zaten diyor. Benim kimseyle ilişki kurma düşüncem yoktu şu an seninle denemek bile çok zor geliyor bana diyor. Yıpratıcı bir evliliği olmuş vs. Sizce ne kadar süre geçildikten sonra isim koyulmazsa tepki göstermeliyim?

İlişkiye ne kadar zaman geçtikten sonra isim koyulmalı?
Cevapla