Bi önceki sorumdan durumu anlarsınız okursanız, bu da son hali nasıl yapmışım ama?

Sorunun devamı bi önceki.. Madem öyle işte böyle yaptım bende
Nerde dişil enerjisi yüksek... adam gibi olmayan tip, günümüz erkeklerin yüzde 99 u bu... Bunlara erkek adam demeye bin şahit. Herkes üstüne alınmasın çok beyefendi kibar adamlar tanıyorum.. Gerek iş çevrem ( odama bile girerken kapıyı çalıp ceketini ilikleyen ) gerek arkadaş çevremde.. Hatta 95 yaşında bi dede var Beni ziyarete gelir işyerime doktor kendisi.. O kadar naif ve kibar bir konuşmaya sahip ki cumhuriyet dönemi asilliği bi asaleti var gözümde ayrıca.. Neden günümüz insanlarının bir çoğu hayvan gibi?
Bi önceki sorumdan durumu anlarsınız okursanız, bu da son hali nasıl yapmışım ama?
Bi önceki sorumdan durumu anlarsınız okursanız, bu da son hali nasıl yapmışım ama?
Cevapla