Sorunun devamı bi önceki.. Madem öyle işte böyle yaptım bende Nerde dişil enerjisi yüksek... adam gibi olmayan tip, günümüz erkeklerin yüzde 99 u bu... Bunlara erkek adam demeye bin şahit. Herkes üstüne alınmasın çok beyefendi kibar adamlar tanıyorum.. Gerek iş çevrem ( odama bile girerken kapıyı çalıp ceketini ilikleyen ) gerek arkadaş çevremde.. Hatta 95 yaşında bi dede var Beni ziyarete gelir işyerime doktor kendisi.. O kadar naif ve kibar bir konuşmaya sahip ki cumhuriyet dönemi asilliği bi asaleti var gözümde ayrıca.. Neden günümüz insanlarının bir çoğu hayvan gibi?
Bi önceki sorumdan durumu anlarsınız okursanız, bu da son hali nasıl yapmışım ama?
Saygıyı yanlış adamlarda arıyorsun. Ayrıca günümüz erkeklerin yüzde 99 u böyle demende de haklısın asla doğru düzgün adamı bulamayacaksın buna emin ol. Kritere şartlara bakıyorsan hele ki hiç şansın yok. Aşk kadınısın anlıyorum içinde yoğun duygular var zaten o içindeki yoğun duyguları anlayacak adamı da bulamazsın. İşte o sizin bahsettiğiniz eril enerjili erkekler bunlar oluyor ne duygudan anlarlar ne hislerden ;) Özgüvenli erkek arayanlar da dahil bu sorunla karşı karşıya gelecek.
Yahu aşk öyle hemen ortaya çıkan ya da hep çıkan bir sey degil. Bazen birini çok seversin ama aşık olmayabilirsin. Hele İnternette. Sosyal medyadan biriyse ve gercek hayatta tanımıyorsan agır sacmalamıs
Boyle insanlara yer yok himmm beklentinlerini degistireceksin belki de 2 alt soru da hala yakışıklı abdli eleman ile ilgili soru soruyorsan gercekten dis gorunus kisminin hic önemli olmadigini ogrenecek kadar buyumelisin belki de neye kime ne kadar pay verdiginle sizlanmak belki de nafile