Tartışıyoruz ama bitti demiyor. Ben sordum özellikle ayrılmak mı istiyosun diye cevap vermiyor. Sizce neden böyle?

Tartışıyoruz ama bitti demiyor. Ben sordum özellikle ayrılmak mı istiyosun diye cevap vermiyor. Ama orta yolu da bulmuyor mesela alttan alsın istiyorum ama yok. Sizce neden böyle?

Güncellemeler
+1 yıl
Ben ayrılıp sorumluluğu almak istemiyorum çünkü suçlu o , ayrılık konuşmasını o yapsın ve bitsin istiyorum ve mesajda atmıyorum zaten. Ama yapmıyor
Tartışıyoruz ama bitti demiyor. Ben sordum özellikle ayrılmak mı istiyosun diye cevap vermiyor. Sizce neden böyle?
Cevapla