edirnede kampta sevgilimle sevişmiştik. o zaman erken boşalmıştım maalesef. sonra 2-3 kere sevişip uyumuştuk. yıldızların altında o kadar güzel bir geceyi bir daha yaşamak isterim.
Bir haftadır İstanbul’dayım. Tatil yapıyım diye geldim, 2 gün gezebildim 3 gündür yatıyorum sıcaktan. Daha yeni yeni esmeye başladı dün akşam güzeldi. Yarın Ankara’ya döncem. Neme alışık değil vücudum
Bende Ankara 'ya daha önce gelmiştim kızılaydaydım Anıtkabiri gezdim dolaştım bu arada internet koptu malum köy ortamında telefonun çekme sorunu tam bi işkence normalde senden hemen sonra cevap verecekken daha şimdi bağlanabildim buraya 🤣
Valla ne uğraştırdılar ya tarlada öfff 🤣🤣 ailemle hasret gidermem dışında çokta harika geçiyor diyemem neyce cuma akşamı İstanbul'a dönücem hehehe 🤣 veee hoşbuldum 😊🌸
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Yok aşka falan. cinsellik de yok.
Onunla yürüdüğümüz boş sokaklar bile değerliydi.
Öyle bir şey yaşayacak kadar çok uzun süreli bir ilişkim olmadı..
Yok. Ben o lanet orsp kadınla birlikte yaptığım her şeyi, hatta tanışmamızı bile hafızamdan silmek istiyorum.
ortanca eşimle papatya toplardım büyük eşimde onlardan küçük eşime taç yapardı
Geçmiş bir kafestir. Aşk ise insanı tutsak eden parmaklıklardır. Özgür kal ya da sonsuza dek tutsak ol.
edirnede kampta sevgilimle sevişmiştik. o zaman erken boşalmıştım maalesef. sonra 2-3 kere sevişip uyumuştuk. yıldızların altında o kadar güzel bir geceyi bir daha yaşamak isterim.
seninlede yaşasak keşke o zevki tatmanı isterdim
Aşk bittiği ve ayrıldığımız için hiçbirşeyi özlemem, konu kapanmış artık. O anılar orada kaldı.
Aşkımla mı...🥺 Hiç bir şey yaşanmadı daha
Bişey değil fjdkd hala bitkin misin 😂😂
Yatıyorum tüm gün ama ama geçmiyor yorgunluk bi türlü. Bahar yorgunluğu dicem ama bahar bitti. Havadan dolayı sanırım 🙁
Sıcaksa bunaltıyordur tabi seni 😃
Sıcak, nem, gereğinden uzun tatil. Her şey bunaltıyor şu an. Ama az kaldı. Yarın akşam evimde olucam. Hiç bişey yapamadan yandı kollarım sıcaktan 😕
Ah lan üzdün prenses 🥺 geçmiş olsun bende yarın akşam memleket sıcağından İstanbul sıcağına geçicem en azından orası biraz daha serindir buraya göre 😌
Bir haftadır İstanbul’dayım. Tatil yapıyım diye geldim, 2 gün gezebildim 3 gündür yatıyorum sıcaktan. Daha yeni yeni esmeye başladı dün akşam güzeldi. Yarın Ankara’ya döncem. Neme alışık değil vücudum
Bende Ankara 'ya daha önce gelmiştim kızılaydaydım Anıtkabiri gezdim dolaştım bu arada internet koptu malum köy ortamında telefonun çekme sorunu tam bi işkence normalde senden hemen sonra cevap verecekken daha şimdi bağlanabildim buraya 🤣
Iyyy. Hiç sevmem köy ortamını. En son ne zaman gittim hatırlamıyorum kaçıyorum hep. Büyük şehir olacak bana 😂 tekrar hoş geldin.
Valla ne uğraştırdılar ya tarlada öfff 🤣🤣 ailemle hasret gidermem dışında çokta harika geçiyor diyemem neyce cuma akşamı İstanbul'a dönücem hehehe 🤣 veee hoşbuldum 😊🌸
Aaaa takip listene bir tavşan girmiş ne işi var orada 🤣 ben onunla uğraşmayı hobi edinmiştim demek buraya saklanıyor 🤣🤣
Canım tavşimi rahat bırak. Konuştuğum tek kişi o burada. Yedirmem sjsjsjsj
Bişey yok ya sadece altı üstü bi yahnisini yapıcam 🔪😇😈
😡😡
😋🤤🍽️🐇
@simlitavsan fkfkdlslsldj
Nee düverim senii djfjjf
Hiç bişey yapamazsın tavşan kulaklarından yakaladığım simli seni djdkdlsldkd
Cinsellik kategorisinde sormuşsuj
Değiştim ama otomatik oraya almış kelimeden dolayı 🤦♀️
Birlikte vakit geçirmiş olmak yeterliydi
Her anımız değerli ve unutulmaz.
Kimse yokki amasyada
Yok.
Olmadı ki :(