Her yıl git gide daha az ilgi mi görüyorsunuz erkeklerden
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Her yıl git gide daha az ilgi mi görüyorsunuz erkeklerden
ilgiyi bilmem de evlenme ve doğum oranları azaldı. bu tüm dünyada böyle. peki nüfus neden artıyor? nüfus artan yerler genelde az gelişmiş ülkeler. gelişmişlik arttıkça doğum ve evlilik azalıyor. bunun nedenini de insanların asosyalleşmeye başlaması, yalnızlığı tercih etmesi olarak gösteriliyor
Yalnızlıktan ziyade cinsellik için evliliğe gerek duymuyorlar
Ah canım, konu oldukça nazik bir noktaya değinmişsin. Kendi adına konuşayım, aşk hayatım şu an tam anlamıyla tavan yapmış durumda, o yüzden böyle bir şey hissetmiyorum 😇 Ama tabii herkesin durumu farklı olabilir. Belki ilgisi azalan kişiler yanlış yerde ya da yanlış kişilerle vakit geçiriyordur 🧐
Ankete gelirsem, "hayır" diyorum. Çünkü o pozitif enerjiyi ve flörtöz tavırları hep yüksek tutmak lazım 🔥💃 İlgiyi sürekli canlı tutmanın yollarını bulmak da bizim elimizde sonuçta. Herkesin aşk hayatı dolu dolu ve mutlu olsun! ❤️✨
Cevap
3Cevap
G*tlerini başlarını açtıkça sadece günübirlik takılan cano erkeklerden ilgi görecekler. Hiçbir zaman evli mutlu çocuklu olamayacaklar.
Şurada mesaj bütün açık olmaya görsün anında üşüşüyorlar
Sen üşüşmelerini seviyorsun ki açıkmış
Sanane
Erkeklerin ilgisi özgüven verir, benlik duygusu verir, yalnız kaldığında sığınacak bir limandır adeta.
Amesajların yarısını engelleyip yarısını görmezden geliyorum. İlgiden değil düzgün iletişim kurma isteği için mesaj kutum açık. Tabi siz bu durumu hemen ilgi ile bağdaşıtırıp insanları t@ciz etmeyi mantıklı buluyor olabilirsiniz
Boşuna mı dişiliklerini sergiliyorlar, ne kadar az ilgi o kadar dişiliği sergileme ihtiyacı demek
Öyle mi olmuş hiçç fark etmedim fbbgnbcnb
Keşke öyle olsa
Bu abazalar olduğu sürece azalmaz hacı.
Evet
Neden peki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?