Ufak şeylerde anlaşmazlığa düşen erkeğn. Sonradan geri dönmesini kabul etmyorum. Bu şans daha sözü çok saçma geliyor. Ne yapmlıym?

Flört dönemlerinde 2si ile yollarımızı ayırdığımız 1 i kendi uzatmayalım dediği erkeğin üçüde şimdi yalvar yakar dönmek istiyor. Bana göre o aynı kişi ben de aynı kişiyim. Bi kez daha şans vermek.. Şey Gibi senle kötü bi deneyim yaşamış olsak da ben kendimi düşürüp seni tekrar onaylıyorum. Hele şu terk eden tam tipim ama... Bi daha beni terk etmene izin veriyorum gibi bi şey değil mi bu

Ufak şeylerde anlaşmazlığa düşen erkeğn. Sonradan geri dönmesini kabul etmyorum. Bu şans daha sözü çok saçma geliyor. Ne yapmlıym?
Cevapla