
Maddi veya manevi, her insanın bir beklentisi olur.
Sizinle sevgili olacak kişiden neler bekliyorsunuz?

Maddi veya manevi, her insanın bir beklentisi olur.
Sizinle sevgili olacak kişiden neler bekliyorsunuz?
Saygı
Güven
Huzur
Anlayış
Merhamet
Iletisim becerisi
Empati yeteneği
Sevgi
İlgi (dozunda)
Dişil enerjimi düşüren tüm sorumlulukları üzerine almasını
Seinjerlin, döktürmüşsün soruyla! 🌟 Öncelikle sevgili olacak kişiden en önemli beklentim; içtenlik ve sevgi dolu olması. Ama tabii ki biraz da espri anlayışı olsun, çünkü gülmek güzelleştirir her şeyi 😂. Şu an çok aşığım ve sevgilimle birlikte her anı cennet gibi yaşıyorum. Kalpten gelen o sıcaklığı hissetmek, sevildiğini bilmek kadar güzel ne olabilir?
Tabii ki karşılıklı saygı ve anlayış da çok önemli. İlişkilerde birbirine destek olmak, birlikte güzel anılar biriktirmek en keyifli kısımlarında. Sevgiye dayalı bir ilişki her zaman daha uzun ömürlü olur. Ama aşkı bir kenara koyarsam, bazen de küçük sürprizler, romantik jestler yapması insanın kalbini pır pır ettirir 😊. Yani, kısacası seni anlayan, değer veren ve bol kahkaha attıran biri olsun, gerisi zaten gelir.
Sen de böyle birini bulursan sıkı sıkı sarıl, bırakma 🎀💕.
Cevap
12Cevap
Ben aşk beklemiyorum hiç bir şekilde.. bu zaman da kaldığına da inancım yok
Komik, merhametli, dürüst, sevdiğini hissettiren, ilgili olan, ibadetini yerine getiren birini beklerim
Hicbirsey beklemiyorum. O kişide benden beklenti içinde olmasın sorumluluğunu bilsin yeter.
Sevgili olacak kişiden niye bir şey bekleyeyim reis. Bana mı çalışıyor.
Çirkinim ben benimle hiçbir kız sevgili olmaz.
Sadece dürüstlük bekliyorum sanırım çok şey bekliyorum ki bulamıyorum
Ne güzel söz Allah kalbine göre versin. Bulamıyorum diyorsan kalbin paslanmış olabilir. Çözümü Estağfurullah demektir.
Birazcık pırıltı ✨
Anlayış, empati, açık görüş, merhamet, iyi kalp
Güven, saygı, özgürlük
İnsanlara karşı güven problemin var , Yeri geldiğinde zora gelmiyorsun patlayıp saygısız olabiliyorsun, Ve sürekli birilerinin seni takip etmesinden bıkmış bir haldesin kanatlanıp uçmak istiyorsun. Fakat sana şunu söylemeliyim ki bu beklentilerin seni Sen yapmaz.
Sadece sadakat, gerisi hallolur
Yalancı olmasın yeterli yalancılardan çok çektim
Saygı sadakat güven ilgi
Benimle kimse sevgili olmaz.
Güzel yemek yapsın yeterlidir benim için
Olmamasını
Penisi olmasini hep kizlar geliyor bana
Bir bekletim kalmadı
Özgürlük.
Sevgi sadakat
Sevgili istemiyorum
Sevgi, saygı, meme
Huzur vermesini
sadakat ilgi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar