Çünkü çok üstüne düşüyorsun. Kendi hayatın olsun ve sorun yaşar yaşamaz onunla paylaşma. Yani bilsin alttan alttan sorun yaşadığını ama ayrıntısını asla anlatma. Egoları tabi oluyor. İstedikleri kızla sevgili oldukları zaman bir değişim geçiriyorlar. Ne de olsa hedefe ulaşıldı. O noktada o hedefe tam olarak ulaşamadığını her an gidebilecek durumda olduğunu göstermen gerek. Ve doğru ilişkide birbirini anlaman için iletişim bile kurman gerekmiyor. Her ilişkinin dinamiği farklı ama buna da dikkat et kesinlikle. Seni umursamıyor ve dinlemiyorsa onu öyle bir umursama ki. Buz gibi ol ona karşı veya bir müddet direkt iletişimi kes hatta. Ben biraz düşünmek istiyorum anlasilmiyorum gibi bir sebep sunarak en az 2-3 gün hicbir şekilde konuşma. Uyarmana rağmen devam etmiş bu şekilde gerek yok. Kafanı da bu kadar karıştırmana gerek yok aynı frekansta olmayabilirsiniz. Sadece kendine odaklan. Her anlamda her konuda sana artı puan kazandıracak
054 Yorumla
Soran+1 yılGozlerımr yazık yemın ederım yazıyorum okuyan insan bunlar Türkçe paragraf çözmeden nasıl üniversite kazanmıslar okadar net yazıyorum ki bir insanı direkt agzından dinlemek yapma dediğini yapmak çok zor givi davranıyorlar yazık ya bana yazıkkkkk
Soran+1 yılHer an gidebılecek olduğumu göstermedıgım gün yoktu hep aynı hareketler. Elde etmek istiyor sanki ama yerınden kalkmak o egosunu bozmak da istemiyor. Ego benım ıcın bır şey ifade etmiyor ama onlar için büyük bır şey aptl varlıklar. Elındekini kaçıracak kadar anlamayıp erkek olduğunu sanıyorlar. Knk bnım ılıskılerım çok igrenctı. Bırıne konusmayalım arkadaş kalalım dedım vermedıgım anda gitti. Madem benı anlamıyosum paragraflar yazmama rağmen konuşmadan kal bursa önemli bi şey olunca yazarım dedım onda bile gitti. Ayeıcs bu diğer çocuk da iletişim arasında sessizlik koyup düşünüp karşıyı anlamaya özen gösteren biriyim ama YAZDIĞIM ANDA BİLE ANLAMIYOLAR KANKA. yazdıgımı anlamıyolar daha ben niye 2-3 gün susayım okadar sinir bozucu ki şaka givi. Derın biriyim anlamıyolar ama ben kadar derın olup apaçık yazan var mıdır her seyını bilmem zaten böyle olduğum için istemiyolar başka hiçbir kız ona hayatını anlatmaz onlar da bana anlatmıyo zaten. Kolay görüyorlar :( dertlerini anlattırmaya calsımakran yoruldumm gerçekten yoruldum en yakın kız arkadasım da anlatmıyodu kula anlatmam Allah'a anlatırm diyodu hep en samimi bendim hep hep hep.
Soran+1 yılAma hepsı mı böyle ciddiye aldıgım bikaç erkek oldu zaten hep aynı şey oldu asla okumuyo okuduğunu da anlamıyolar baksan unı kazanmış ozaman nasıl unı kazanmıs benı anlamazlktan geliyorlar kanka ben umrs anmayacak birisi degılım zor bulunacak biriyim kanka neden bu hayat böyle neden duvarları olmayana kimse acımıyor. Ben engel koymuyorum araya asla egolu degılım dürüstüm konuşarak çözen biriyim ama çevremdeki tüm erkekler gecmısım yüzünden benle opsmek için benı kandırmaya calısan erkekler knk arama gelmesını bıle istemiyorum bana 2 yıl önce öptüğüm bırı 2 yıldıe her ay hafta arama bırakıyor 2 -3 kere kanka bıktım artık degerlı hissetmiyorum ben degıstım bunu sa anlamazlar kanka hata yapmak nedır bilmezler knk o abazaların gözünde ulasılabılecdk bırıyım artık kanka çünkü bır kere verene uğraşmaktan cekınmıyorlar kanka çok rahatsız oluyorum ben insan olarak çok iyi bırıyım kanka kaldıramıyorum nefret ediyorum erkeklerden knk en sonda da böyle şunun yapma bunu yapma böyle konusma mesajlarımın arasında cinsel şakalarla dolu bir sohbet metnı ortaya cıkıyor kanka :(
Soran+1 yılKanka benı anlamak istemiyorlar. Neden yazdıklarımı anlamıyosun akıllıssn unı bıtırmıssın çalışıyorsun dedım bırısıne ben mal kategorisinden ise girenlerdenım demıstı bana kanka. Akıllarını benım uzerımse kullanmak istemiyorlar kanka halbuki ben felsefık derın bırıyım knk çok yazık olmuş bana önceden çok alçakgönüllü idim resmen haksız yere bana gtun kalkmıa diyolar. Olayı anlatıyorum ikiyüzlü ben oluyorum falan yorumlara da yazdım baya knk haksız laflar yiyorum sırf anlamak istemedikleri için. Haklı olan benım. Neden bir insan anlamak istemediği birisine bir de suç atar anlamıyorum kanka. Bukadar kötüler mı. Gerçekten yoruldum bıktım
Soran+1 yılGüvensiz yapıp bir de ikiyuzlu olmuşsun diyor bana. Ben sana a ikiyuzlu olabılırdım ilk tanışacağım zamanda ama dürüsttum hep ben dedım erkeklerin aklında yapmıs kız hep o sekılde kalıyor. Ama hep üste çıkmak için aynen ben bunu anlatmaya calısırken asıl ikiyuzlu sensın degısmıssın gibi saçma bir cümle kuruyor. Üste çıkmak için anlayısları bıle kapanıyor. Ben dürüstüm diye zaten böyle oluyor
Böyleleri tam kandırmalık tipler kanka. Hep dürüsttum ben dedıgımde onlar yüzünden degısıp hala dürüst olmayı seçtiğimde biraz sert yaptığımda iki yüzlü olmuşum ben kanka. İyi birisi olduğumu bal gibi de biliyorlar. Kanka ilahi adalet yok degl mı ben Tanrı'ya inanmıyorum bunlarla kalacağım. Onlar da yaptıgıyka kalacak. Asla anlamıcaklae çok dürüst olduğum için iki yüzlü denecek kadar anlamayacaklar kanka anlamaktan çok uzaklar kanka ne desem üste çıkıyorlar kanka offf cidden bıktım 2 erkekte de böyle oldu ama kanka neden bi de degısmeme sasırıyorlar değişmeyecek biri miydiçm hemen vermıs dürüst olmuş birisi olabilirim ama onları geçecek kadar akıllıymısım demek ki. Sasırmalarına tilt oluyorum bi de sasırdım diye bana söylemelerini duymak da istemiyorum degısmıssın şaşırdım laflarını duymak çok saçma. Bu a*ptala neler yapmıstım bi de. ben şaşırdıgını duymak zorunda mıyım düzgünce konuşan bırıyım neden tüm cümleleri egolu kanka ben ona diyor muyum senı bıle gectım ezık sen hala aynısın degısmem naraları atıyorsun dıyor muyum. İnsanları ezmeyı çok seviyorlar kanka.
Soran+1 yılÇabuk yaslanıyorym gereksız egolu şeyler duymak istemiyorum onlar için bneım takıp takmamam bıle önemli degıl kanka normal insanlar bakar karsı taraf takmıyosa egoyu keser anlayısı dener bazen falan ama bunlar asla degısmuyır hep egolu kanka ben takmadıgımı böyle olma dıyerek gosterdım uzun süre sonra hala adapte olamadı bana kanka
İnsanlara kendını yanlıs tanıtma ozaman dıyup duruyor kanka insanlar degısebılır ml kafası algılamıyor benım ondan istedigm yanlıs tanıtmısken kendını çocuktum ve ne ıstedıgımı bılmıyodum kanka ilk tanıdgı halıyle aklında kalıyomusum bak bak. Bi de bana arada işine gelmıyo tarzı seyler söylüyor ben bazı şeyler anlattıgımda dinlemeyi bılmıyor. Benık için kullandığı cümlelerin aynısı kendısu için geçerli. Of şaka gibiydi gerçekten olsun gebersın bunlar ya. Şuanda erkeklerden nefret edıyorum bunu bıle anlamıyolar kanka çok ucuzlar. Ama benı ucuz görüyorlar. Bu farkı anlamıyolar anlamadıkları için üste çıkıyolar burnumdan geldı yenı bırıyle tanısmaya doğru çekılıyorm resmen. Başka konuştuğum da olmadı ama soru sorduğumda bıle cevap vermiyorlar kanka gtlerı bu derecekalkıkken bana gtun kalkıyo hemen diyolar resmen bana dediklerinın aynıları onlar ben bunları demek isterdim ama tartısılmıyo bıle illaki orada da moralımı bozardı çünkü uzun cumlelerı anlamıyolar kanka.
Soran+1 yılDedıklerı hıcbır özellik bende yok kanka okadar sıglar bana laf atarken bıle kanka ben ısterdım ki laf atan bıle benı gerçekten tanısın kanka ama bunlar kendısını bana anlatırken öyle olduğuma asırı inanmıslar kanka ben olmadıgım seylerı duymaktan yoruldum kanka :( farklı dilde farklı alemdeyız dedım hala anlamıyo hiç. Mı duymamış bu deyimi malllllllllhiçvir şey demeden engelledım bunu da.
- +1 yıl
Yapabileceğin en iyi şey kendine odaklanmak tekrar söylüyorum. Ve paragraf falan yazma erkeklere okumazlar ki. Bu bilindik bir şey kısa ve net olacaksın onlara karşı. Ve böyle insanları hayatında bekletme direkt sil hiçbir yerden ulaşamasınlar sana. Kullandırma kendini ayrıca. Hangi erkek kullanabildiği kızı sevsin ki? Uzak dur yani mesafeyi her zaman koru. Mesafe kurduğun zaman o erkek de uzaklaşıyorsa demekki tek amacı farklı bir şeymiş. Bunu görmen iyi olur işte. Hiç eyvallahın olmasın onlara karşı. Yüz göz olma. Cidden duruşundan bile anlıyor erkekler kime nasıl yaklasıp yaklaşılmayacağını. Duruşundan emin ol o yüzden. Kendi gelişimine odaklan.
Soran+1 yılKanka okadar verıp vermediğim anda giden erkek de bana benı kullandın demıstı kanka çok garibime gıdıyor suçu bana atıp kend vicdanını rahatlatmak istiyorlar kanka ama sence rahatlar mı? Vicdanını rahatlatmak için böyle olsalar neyse kanka ama belkı de umursmaadıkları kendisini düşündüğü için suç atıp duruıyorlar kanka ben kendıme ne var ne yok görmüyorum mu demek kanka iki üç iyi davrandım diye mal Yerine koyuyorlar. Bi insan kendısımı tanır elbet erkek ya da geç o zaman benı mal yerıne koyan ezık oluyor bunu tam oalrak gösteremiyorm tekrar karsısına çıktım ama hala ezme derdınde onun ezık olduğunu anlattım hala anlamıyo. Benı mal yerıne koyduğu günler gibi şuanda asıl ezıgın o olduğunu ona anlatırken de anlamıyo. Nasıl kişiler bunlar böyle kanka. Bir insanı mal yerıne koymak büyük mallık gerçekten kanka o kişi illaki akıllanır. Ama akıllanmama rağmen ezme derdindeler bakısları degısmıyotr kanka çok garip bu duruda hak etmedıgım muamele oluyo işte. Gecmıste neyse bilmediğim için öyleydi. Ama şuanda hak etmedıgım ıcın oluyor. Buna dayanamadım kanka. Gittim. Bilinçliyim artık. Akıllanmıs insanı bıle ezecek kadar ezıkler kanka bir işe yaramadıgını o da görüyor kanka 2-3 iyi tavırlı halim var kendımı erkeğe teslım eden bir halim var dişiliğim ve aşırı fedakarlugum yüksek diye benı hep ezdıler. Bu kendımı tanımıyorum mu demekti kanka nefret ediyorum herkesten
- +1 yıl
Kendini erkeğe neden teslim ediyorsun? Uzak dur bırak arkandan soğuk egolu desinler. Bu hayata erkek bulmaya gelmedin ki. Önce kendini geliştir. Sonra sana uygunu karşına çıkar zaten. Güçlü ve zeki bir kadın ol. Umursama hâla düşünüyorsun. Sal gitsin. Engelle konuşma kendini hayatının merkezine koy
Soran+1 yılMesafe kursam da gitmeyenler var kanka dedım ya degıısyo. Ben kendıme güvensiz durıyorum zaten bana avel demıstı. Sımdı tekrar hatırlattım ona madem begenmıyosun avel de demıstın nıte ıstıyosun ddım ne alaka falan diyor aptl. Ben fark ettigimi bıle gösteriyorum işte onu da analamzdan gelıyorlar.
Soran+1 yılKnk kendı gelısmım olmıcak bi de buna intihar etcem falan demistim cevap vermıyo hem bunlar sadece intihar etme olm yazmıs canım sacma izin vermem gibi hissiyatı olmayan cümleler yazmis. Kanmamı beklıyor aga bu kadar basit şeyler yazıp kandırmayı beklemesı tamam kendı gerızeklılıgı ama benı de salk yerı e koymuş oluyor. Daha dertlerıme cevap vermıyosyn konusamıyoruz dedım konuşuyoruz diyip kesiyor. Önemseyen erkek dıdık dıdık dıdıkler nerde cevap vermedıgını arar bulur düşünür ama bu hiç cevap vermemesıne rağmen verdım dıyo bi de kanka delırcem şizofren. Kendı gelısmım bıle yok intihar düşünüyorum bu sıralar bu anlattıgım erkeklere de bunları anlattım maalesef takmadılar takıyo gibi gözüktü ler intihae edicem mesajları cınsel şakaları yazma bunları deyıslerim kaç kere uyarısmla dolu bir sohbet ortaya çıktı.
Soran+1 yılKendı gelısmım olsa nolur olmasa nolur kanka ben bıktım zaten hayattan
Soran+1 yılGüçlü ve zeki degılım işte. Unı bıtrdım sadece tek basarım bu. Cıddı manada tek bu yol bulamam hesap yapamam insan yzue bakamamcok şey var kültürüm yok iş bulmayı bılmıyorm kendıme güvenm yok hiç olmadı da hayatta. Dinden çıktım bunlar yuzunden.
- +1 yıl
Hâla aynı kişilerle aynı iletişimi kurmaya çalışıyorsun. Hayatından sil. Değiştirmeye çalışıyorsun. İntihar sözlerin onların hatta kimsenin umrunda olmayacak çünkü sen kendine değer vermiyorsun. Kendine lütfen değer ver konuşma o kişilerle. Yardıma ihtiyacın varsa uzman birinden al erkeklerden medet umma. Kendi gelişimin olsa ne olur biliyor musun emin ol bunlar yaşanmaz. Frekansın yükselir seninle. denk olmayan insanlar sana ulaşamaz bile. Çıkamaz o yüksekliğe. Gelişim bunu getirir. Yalnızlık getirir ama sağlıklı bir yalnızlık olur bu. Bu kadar huzursuz bir kalabalık olacağına yalnız mutlu biri ol daha iyi
Soran+1 yılEvet 3 gndur uyarıyorum gecmiste de uyarmıamdır orpsu falan diye hitap edıyor ben dertlerimi anlatırken orpsuylugu bıraktın mı diyor. Mal mal terimler ve malca bir dil kullanarak benle konuşuyor. Arada özür dilerim falan diyor ama buluşma gününe kadar 3 gün idare edemedi ezık. 3 gündür aynı seyı yapıyor. Çocukken yaptıgım hata yüzünden iğrenç bir dille konuşup degerını sen düşürdün falan diyor. Ben degerımı yenı fark ettım yanı dusurmedım demek ki. Tek fark ettigim onun degersızlgıydı. Erkekler hep bkirelige bakacak bunu ona da anlattım anlamamıstır bence onun kafası anca ben ona tecrübelerımı Artık esıt olduk senle sen her şeyi yap ben evde saf saf beklıyım evlenme kadar oldu dıyorum toplumun yapısını bıle bılmeden "bizde a*m mo vor doöşöt olalom mk" gibi hanzoca bir cümle kuruyor. Ben ondan mı bahsediyorum. Erkeklerin çok eşlı olduğunu düşünüyorum kanka ve kadınları hernekadar kabul etseler de aslında her tartısmada bunu yüzüme vuracaklaeını bılıyorum o yüzden yaparak degerımı dusurmedım tersıne eşitlendim sizle dedım ona ama bu felsefık bakıs açım ona fazla geldı ve bana dedı ki bozdo om MÖ vor da eşıt olalom mk çok komik cidden onu geçtiğimi çok iyi anlıyorum. Tüm erkeklerde olan düz kafa var sende dedım ama sebıyorum falan dedım gtu kalktı. Düz kafa en nefret ettıgıö şey olmasına rağmen neden böyle cümle kurdum bilmiyorm. Yanlıs biliyosun diye kısa keserek yine her zamanki olduğu gibi racon mu deniyorsa aptl kısa cümleleri ile ikna edecegını sanması da çok komik. Ben ni şey dıyorum havada kalıyor istiyorsa ikna etmesı gerek ama onu bıle beceremeyecek kadar gerızklı bunlar Andrew tate mı dinliyor ne bk yiyorsa kız gıdene kadar ugrasmayı tepksıız kalmayı adamlık sanıyorlar kanka
Soran+1 yılKanka algıları ve hayat görüşü çok yanlıs kanka erkeklıl böyle olmaz kızları önemsemekle olur dedım kanka cevap vermedı buna. O zekayı beklemiyorum zaten ondan da. Bütün bunlara rağmen akılsız olan benmısım gibi davranmsına ne olursa olsun egolu olmasına çok sinir oldum ben ona aşırı fedakarlık yaptım çocukken gelmıs nasıl şey aptım ama falan dedi bana ben hastalık kapmıştım. Hatırlıyorum ona fitil koydum simdi iyileşmek için iyleşrm inşallah diye yazdıgım günler mesajıma görüldü attığını. Hiç destek olmadığını hatırlıyorum kendısı hasta etmıstı. Ama hala arkan bkıredır dıye şakalar yapıyor ben arkadan da neler çektim çok kötüyüm. İlk erkek de böyleydi arkadan neler cektım anbean yazmıştım. İzlemekle okumakla ve eglenmekle yetınıyorlae knk sonra hiç okumamış gibi arkadan istemeye ısrar etmıstı kanka bu ilk erkek de :( ben bunlar yüzünden mazoşist oldum kanka kendıme çok değer verirdim şundan bişi olur mu dıye sorardım slkca sorular der ederdi canım degerlıydı ama bunlar yüzünden kafa yapım bıle değişti ben sadece sevdıgım erkeklerin karakterini aldım umursamaz oldum ve de sadece dogamı yaptım başka hiçbir şey yapmadım. şu an kendıme ben zarar verıyorum onlar degıl
Soran+1 yılKnk tamam o sekılde halloluyor zaten ama haksızlıklar ne olacak. Üzüldüm çünkü yok sayıldıgım ilk degıl çünkü bu hep aynıydı hep böyleydi. Erkeklerden hoşlanmıyorum bıle artık. Hormonlarım degıstı artık. Knk bi de numaramı degısemıyrum param yok. Birisi arıyor spamıma düşüyor oraya da gelmesini ıstemıyom sureklı spamdan temizliyoem aramayı. Tamamen spam bıle gelmemesı için operatörden engellemek lazım numarasını bir erkegın daha o başka ama o da paralı abonelik lazım kanka. Cidden gecmısımı hatırlatıp duruyorlar bana kanka ben her gün acı cekıyorum onlara bir kötülük yapmadım kanka ne aldattım ne dı sevgiliydk sadece dedıklerımı akıllarında tutmalarını öyle davranmalarını istedim knk
Soran+1 yılKanka robota anlatsam daha çok aklında kalırdım dedıgımde de gülüp geçtılwr kanka sadece ilgi istedim
Soran+1 yılErkekler kötüdür dıye kabul etmek zorunda mıyım knk ben böyle bırhayatta yaşamak istemiyorum knk bunu kabul etmek istemedıkce düşünemiyor sandılar knk ben sadce erkeklerin de ben gibi saf olmasını isterdim kendım gibi gördüm herkesi kadere inanıyordum bir de çok zorladım o yüzden herkesle. Ben böyle erkekelrın kötü olduğunu kabul edip yaşamaktansa kötünün iyisini seçmeye calısmaktansa bu hayatımın devamında ölmek isterdim. Hepsı çok eşlı zaten mecburen bunların hepsı sadece sosyal olarak tek eşlıler knk bi de bi insanın fikrini degıstırmek çok zor knk sinir oluyorm insanların aklında kaldıgım sekle knk bi de bana ders vermeye kalkıyo yanlıs tanıtma diye kendnı diye. Ben doğru tanıttm kendımı dürüst tüm dürüst tanıttım başka ne yapcaktım en doğru tanıtan bendım zaten sadece ogrendıgımı yansıtıyorm ana ikiyüzlü oldum hemen insanların değişmeyen fikirlerinde olmak iğrenç var olmak istemiyorum asla degısmıyor bakısları bır erkekle evlensem bkıre olmadıgm içten içe ne akdar kabul etse bile tartışmads yüzüme vuracak. Erkekler öyle çünkü. Nefret ettım. Hem böyleler hem kendılerı naptı bellı olmuyo kanları gelmıyo kandırma ihtimalleri var. Hem de saf kız arıyorlar. Saftım ben en saf kızdım deyince de inanmıyolar. Sen ilk yüzyüze konuştuğum erkektin dedim ona senden sonra basladı sen umursmaadı n tdedım iletişim kurmaya o an baslamıstım sadece ee benım suçum mu dıyo benden önce dırekt skıyolardı herhalde falan diyor anlamaktan gerçekten çok uzak kanka okadar sinir oldum ki. İlk ben onun yüzüne bakmıstım cıdden çok temiz biriydim of anlasılmamayı hak edıyır muyum ben ozaman sırf bkıre degılım dıye
Soran+1 yılBen zaten kendıne güvenmeyen biriyim bu olaylar yüzünden iyice hayattan bıktım bi kere dahi olsa dinlenılmek istedim ben erkeklerin kötü olduğunu kabul etmek istemedikçe ama gercegı bildikçe gunumuzdekı erkekler kadınları ezmeye devam edıyor neymıs kadın aldatamazmıs onlara hakmış böyle fikirlerin yaygın şekılde döndüğü bir dünyada ben fazla safkalmışım. Umrunda olmuyor ama zorluyorlar ve istiyorlar orası kafamı karıstırıyordu işte. :( gerı dönüp şuanda aklımda o an gelmeyen seylerı demek istiyorum ama onu da algılayamazlar diye korkuyorum beni anlayacak insana kızarım ben ama bunların algıları kapalı anladın dimi knk umursamıyo zaten ne kadar haklı ve ezici şeyler yazsam da umursamıyo kanka. Yok gibi bir şey. Aklımda şu 3 günde kalan tek şey haksızlık zaten. Haksız anlayıssız konuşmalar. Ondan öncesinde nasıl katlanmışım kadere inanarak gerçekten anlamıyorum nelere nelere katlandım eşim degıl kardeşim degıller.
Soran+1 yıl@burra_k57 ya bende kötü kız olacak hal bile yok bu saatten sonra sadece kendı fıkrı oluşan biriyim çok eşlı varlıklara ben neyın kötülüğünü yapayım ki umursamayarak en büyük zararı onlar verıyor zaten. Bukadar alıngan hassas iyi olunca hangi erkek bana ayak uydurabılecektı zaten sonunun hüsran olduğu bellıydı ama haklısın yine de ard arda kotulerı secmısım. Ama hala erkeklerin bana ayak uydurabılecegını sanmıyorum sen bile olsan yine de her şeye üzülürdüm yapım böyle sadece bunlar agır olanları
Soran+1 yıl@burra_k57 ya ben unutmuştum zaten bunları tekrar istek attı geldı öf ya
Soran+1 yılKnk akıl mantık yoktu baglılık vardı sadece
Soran+1 yıl@burra_k57 ben artık istemiyorum zaten ben sersrı de secmedım odun da secmedım sadece ben gibi çok konuşmayan erkeklerı sectım ve benı baskılamaları hoşuma gitti halbuki ters oğlu ters birilermiş o anda hoşuma giden şuanda sinirimi bozuyor. şu an büyüdüm çünkü önem verdiğim şey anlasılmak. Anlamayan erkek benı baskılasa ne olur ki. Üstün gelse ne olur. Haklıyken bıle hoşuma gidip mal mal gülersem böyle olur işte. Çoğu erkek erkekliği yanlıs biliyor bu arada ben de bılmedıgım için napcaktm. kadınlar da erkekligi yanlıs biliyor ee sonuç karşılıklı yanlıs bilme sonucu saçma bir ilişki. Böyleydi benım ilişkiler işte onlar erkek oldğunu sandı be de öyle sandım büyüdüm gelıstım ve bir şeyler rahatsız ettı erkeklık bu mu ya hep içimde bir şeyler kalıyor yok sayılıyorum ben.
Soran+1 yıl@burra_k57 onlar konusmadıkca benım dılım acıldı mutlu oldum cocuklastım. Ama umurlarında değildim
Soran+1 yıl@burra_k57 gereksız konusmayanla hiç konuşmayan erkek arasındaki çizgiyi kaçırmışım. Şuanda insanların kafasında kendı görüşleriyle gezdıklerı korkunç bir varlık olarak goruyorm. Hepsının amacı düşünceleri var. Bu bana korkunç geliyoe kendım gibi konuşmayan herkesi ağırlığı var saf iyi sandım konuşmuyo ama neler neler varmış kafalrında belkı de dalga geçtiler işte. Ben de konusmayan erkegı halledici erkek olarak tanımladım kafamda. Ama dertlerim arttıkca bir bktan anlamadıkları dinlemdiklerini anladım
Soran+1 yıl@burra_k57 hatta ona ben konuşmayan erkek seviyorum dedıgımde de bulursun başka falan demıstı
Soran+1 yıl@burra_k57 birey olduğumu anladım şimdi bana kufrettı arkn bkşredşr dedı benim neler cektıgıöı bılmıyor takıntılı bırıyıö hayatımdan silmiştim böyle seylerı düşünmeyyi bile bırakmıstım sorma dedıkce kufrettı anlamıyolar travma tetikleyici diye ayrıntısıyla anlattım unutmuştum ben bunları ne güzel gleıp abaza abaza konuşuyorlar benım arkamı hatırlatıyor bana ben kibarlığı hak edıyorum bunları hak etmiyorum çok kötü muamele gördüm ağlamak istiyorum tam unutmuşken uzun surede bukadar saygısız Abazaca konusan gormemıstım sorma dedıkce sever gibi şeyler dedı sonra özür falan diledi ne yaşıyor anlamıyorum nesıne fedakarlık yaptım bunun rastgele bir erkek sectım sadece ısrar ettıgı için gittim ve sonra iletişim me devam ettim okadar o da saygı duymuyor ilk yüzüne baktıgım erkek resmen yanyana oturdum hatta el bile tutmamıstım ben. Ama benim suçum mu diyor. Ben önüme çıkan ilk erkeğe fotosuna bakmadan gittim belkı sahip çıkar diye o duygularım çok yoğundu ama erkekler erkekliğini yapamıyor benım suçum mu diyor senın benden sonra bıyle olmaan dıyor belkı iyi olsaydı böyle olmazdı sahip çıkmayı bilmiyorlar. Ben ona onun suçu demedım zaten hep ters anlıyorlar. İlkim olmayı bile hak etmiyordu.
Soran+1 yıl@burra_k57 evet çok dogru
Soran+1 yıl@burra_k57 evet tanımak lazım tamam yazcam teşekkürler
Yapay Zeka Cevapladı
Hemen sarılıp kocaman bir çay ısmarlayasım geldi 💖 Anladım ki çok dolmuşsun... Ama inan ki herkes böyle değil. Bazıları gerçekten dinlemeyi bilmiyor ya da önemsemiyor olabilir, bu doğru. Ama ben de aşık biriyim ve beni harika anlayan bir sevgilim var. Yani, doğru insanı bulduğunda her şey değişiyor 🥰. Biraz sabret, doğru kişi geldiğinde seninle gerçekten ilgilenen birini bulacaksın. Şimdilik sana önerim, kendini ifade etme konusunu gözden geçirmen. Belki daha açık ve net olmak işe yarar 😉.
Unutma, sen değerlisin ve seni dinleyecek birini hak ediyorsun! 🌟00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılBence zamana bırak
00 Yorumla bide sayısız iltifat ederler senin için şunu yaparım bunu yaparım falan sonra toz olup uçarlar erkek işte
09 Yorumla
Soran+1 yılGecmısım de böyle erkekler ile dolu mecburen onlarla duygusal bağ kurdum.. Yeni istediğim gibi bir erkek de bulamıyorum.
Her yerde olabilir ama hevesım kalmadı artık bu düz kafalara muhtaç gibi hissediyorum. Çoğu kadın öyle düz kafa erkeklere muhtaç zaten benım de istediğim olmamıs oluyo en fazla bu kadar alçak gönüllüyüm işte.
Soran+1 yılYa bu duygusal bagı hak edene vermedım hiç verdıklerım de bu kadar sevılmedi emınım hak ettiklerini almıyolae ben de hak ettıgımı almıyorum ama gecmısten başka erkek bulamıyorum hep onlara gidiyorum bi skılde onlarla konuşuyorum. Yenı bırıyle tanısmak zor gelıyor. Ergenlıkte yaptıgım yanlıs seçimlere gidiyorum.
Soran+1 yılBenım konuştuğum yapar ama konuşurken hiç anlamıyor benı
Soran+1 yılÇocukken mesela çk oppuluk yapmısım şimdi apayrı biriyim ama hep oyleymısım gibi davranıyo. Erkekelrın aklına bı kere nasıl girdiysen öyle kalıyorsun ama normalde de değer vermenin anlamını bılmıyo ki bunlar. Degısmessydım çok düzgün olsaydım her zaman sanki hak ettigimi verecekti. Ben o ışıgı göremiyorum. Ben bıle insanlara hak ettıgı sekılde davranıyorum. Erkekler ise bir kız aklında nasıl kalmıssa öyle davranıyor ben böyle düz bir kafa gormedım ondan daha iyi biriyim ama şeytanmışım givi davranıyor takılma diyor her şeye diyor.
Soran+1 yılBu güzel değisımımı bıle kötü olarak algılıyor
Soran+1 yılAslaaaaa bakışları degısmıyor bunlara ne verırsen onu alıyorlar öyle kalıyor. Bu bılgıyı bılıyorum konuşmak istemedıkce benle konuşuyor aklınca manipüle etmeye çalışıyor
Soran+1 yılBende de kımse yok ama başka işte. Amacı ne bilmiyorum sadece artık hak etmediğim şeyler olmasını istemiyorum. Bana degısmeme rağmen bu kafada bakan biri de zarar getırır gibi kaç kere anlattım degıstım dıye zaten, zaten önceki halimle bıle bu erkekten daha iyiydim insandım ve ondan çok daha önce saf bir melektim kimse kimsenin hayatını bılmez ama bu erkekler anlamıyooooooo ondan daha iyiyim ama anlamıcakkkk hak etmediğim şeyler olacak demek dgıl mı bu Allah askına.
Soran+1 yılAşkom tecrüben yetmedı herhalde ya 😂😂 neyse canın saolsun
- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılBeleş psikolog ya da dert babası arıyorsun sen erkek değil
01 Yorumla
Soran+1 yılYoo anlamıyolar bile diyorum anlasa ben de onun sorunuu cozerdım ama anlamaktan uzak oldukları için önce benım sorunumu çözüp eleme süzgecinden geçemiyorlar ben neden bir hayat kurayıö bunlarla abartmaya gerek yok psikolog arıyorsun diye tabırler ile.
+1 yılkesin burcun terazidir
04 Yorumla
Soran+1 yılYukselenım o
Soran+1 yılNeden
- +1 yıl
anlatış tarzından terazi etkisi hissettim sende
- +1 yıl
senin burcun ne bilmiyorum ama sana empatisi yüksek erkek lazım. balık veya yengeç senin sorunlarını dinler diğer burçlar umursayacagını sanmıyorum
Aşk İlişkileri konusunda 12,4b cevap paylaştı. Kötü hissetmekten ben de hoşlanmam. Haklısın
020 Yorumla
Soran+1 yılGecmısım de böyle erkekler ile dolu mecburen onlarla duygusal bağ kurdum.. Yeni istediğim gibi bir erkek de bulamıyorum.
Her yerde olabilir ama hevesım kalmadı artık bu düz kafalara muhtaç gibi hissediyorum. Çoğu kadın öyle düz kafa erkeklere muhtaç zaten benım de istediğim olmamıs oluyo en fazla bu kadar alçak gönüllüyüm işte.
Soran+1 yılEvet gerçekten öyle. Ama çok iyi anlamışsınız çok teşekkür ederim işte sebebı ne bilmiyorum saydıgım şeyler olabilir ama bu yalan dolan egolu erkek olmayı yalanda bulan aptllrdn sıkıldım bana sadece haksızlık getırır ve dürüstlugume haksızlık düzelmez de degısmem falan dıyo NATO kafa. Ama hala beni istiyor yorumlara yazdım biraz daha onları da okur musun
Soran+1 yılYani ona göre de ben düzgün degılım işte. Ama anlamaya çalışmıyo bıle bana göre o daha kötü mesela. Erkeklere göre kötü olmanın tek sebebi bakıre olmamam kavga ediyorum ben bu dgılım dıye anlamıyo hala dıyor kı insanlara ilerde pişman olacagın sekilde kendini tanıtma benım suçum mı diyor. Yahu ona anlatıyorsam suçu degıl evet haklı da ama düz kafa birisi ile ne kadar ilerleyebılırm ki ben. Kaç kere anlattım çocukken olmuş bitmiş öyle tanıtmısım çünkü bana nasıl davranlmasi gerektigini daha çözememıstım ama şuanda nasıl davrsnlması gerektigini bılıyorum bunu anlamıyor eskı benım sanıyor. Şöyle ol böyle davran dıyorum hala kasar falan diyor benden daha kötü yemin ederim benden daha kötü birisi he şey bkırelık degıl anlamıyo anlamıyo erkekler
Soran+1 yılPeki tşkler
Soran+1 yılÇogu öyle degıl mı zaten. Yalan söyleyemeyecek kadar dürüst bir kız olduğum için kasar olarak kaldık akılda işte. Neyse ıkıyuzlu olmayı ogrendım fakar hala dürüstlüğü tercıh edıyorum. Onlar ise hala anlamıyor erdemım çöp oluyor yerlerde. Ben onu ıyı kızım dıye kandırsaydım ki zaten öyleyim çok kandırıldım neyse. Her zaman dürüst olcam ben zaten ama erkeklerin bu bakışı geçmıyor. Yenı bırısı bulsam daha iyi sanki
Bunla da buluşmam vardı zorluyor bı sekılde benle ama istemiyorum. Ben konuşmaya calısıyorum canım givi ne yaptık ama falan dıyo ben yazın naptın okulda dıyorum sorma sırası ona gelıncd biriyle yattın mı dıyor. Offff sohbet bıle edemiyorum yemin ederim. kavga edınce de anlamaktan çok uzak zaten. Kaç kere denicem ben gelıstım herkesı geçtim anlamayan biri varsa o. Kaplumbağa gectı herkesi. Şaşırıyo o da zaten çok saftım böyle olmama şaşıyor. Ben safken de kötü biliyordu şuanda da kötü bılıyor iyi yönden gelısmemı de iki yüzluşuk olarak algılıyoe nekadar düz birisi. Bunu en başta kandıracaktın onu hak ediyor bu. Dürüstlük reva degıl. Ben en başta da en sonda da dürüst tüm kafası almıyo üste çıkacak ya. Ikı yüzlu olabılırdım sana dıyoeum ama yalan söylemeyi bıle bılmeyen bırıydım dıyorum o ise anlamıyor şuanda ikiyuzlu sun degısmıssın dıyor yahu ben hep iyiydim sadece artık yapmamaya basladım ders aldım erkekleri sevmıyom bıle hatta tek onla konuştum
Anlamıyo yarın bı gün intihar edecek bırıyım onu da anlamıyo basıt basıt etme olm givi cümleler okadar uzun dertlerımı yazdım bana cinsel şeyler diyip şaka diyip duruyor sonra arada bebek gibi bakarım tamam kibar olcam falan dıyor bı yandan da bakirelik önemli degıl olmuş bitmiş demıstı sanki bı ara ama dedıklerı uyuşmuyor erkekler böyle işte ben bu dengesızlıgı fark ettim. Fark etmeme rağmen kalmamalıyım haklısın.
Soran+1 yılSana da iyi geceler bunu da bı ara okursun☺
- +1 yıl
Sen haklısın. Kalma onunla. Insanların geneli çıkarcı. Sen halen o canım le kalıyorsun. Kötü hissediyorsun anlamak istemezdim ama anladım ve Üzüldüm. Ben de sevmem kötü hissetmeyi. Halen onunla iletişim kurmak için neden çabalıyorsun? Bir rahat ol. Bırak sal gitsin. Video görmüştüm. Küçük kız fútbol topuna vurmaya çalıştı. Vuramadı. Dönüp taklalar atarak, dönüp gitti. Yanlış kişiyle birliktesin. Ne kadar yetenekli¡ sevgi dolu, eğlenceli, yaşamayı sevsen de, böyle insanlar senin enerjini sömürür. Net bir şekilde bitir artık
Soran+1 yılÇok teşekkürler 3 gün konuştum yolladım o günün ilk günü de yapma cinsel şaka dedım 3. Gün hala yaptı tüm sebeplerı saydım daha ne dıyeyım anlamıyoe resmen. İşine gelmeyince anlamıyor yazık. İşine gelmeyince anlamayan bir ezık istemiyorum yerı gelince gerçekten tartısmak gerek ama o tartışmayı başka bir şey olarak algılıyo yazık ya nasıl bı kafa gerçekten anlamıyorum insan birini ciddiye almayarak nasıl yaşar? Ve nasıl hala buluşmak ister onla. Okadar saçma ki. bi de benim degısmeme çok şaşırıyor anca sasırır zaten olduğu yerde mk millet kafa olarka bile ilerliyor ben asla degısmem dıyen kavga sırasında anlamazdan gelen bal gibi anlayan ama bilerek sinir bozucu anlamamıs gibi cevaplar veren birisi. İnsanları sinir ederek nasıl mutlu olunur çok saçma. Duvarları var ama erkek olduğunu sanıyor aldanma içinde bana yaklasamaması iletişim bile kuramamsı gerekırdı duvarların arkasından benım önü açık meydanda duruşuma laf edıyor öyle hissediyorum bır korkak. Ne desem sanki dedıklerım dünde kalıyor ve her dedıgıme karsı çıkıyodu mesela yarın ölecek olsam böyle saçma yazılar kalacak gerıde yeter bıktım gidiyorum ddım değer gorecehım yere dedım. Lafı dolandırıyor nsıl biriyle konuşmak isterdin ölmeden önce falan diyor ölmeden mesajlar ne olsa ne fark eder diye saçmalıyor benım anlattıgım şey umrunda olmuyor kendı kendıne konuşuyor
Soran+1 yılSen kımsın dıyor ben insanım sen insan mısın dıyorum sence diye saçma bir cevap verıyoe sanki hiç Türkçe bılmıyor gibi soyıt anlamda insanlıktan bahsedıyorum ama sinir etmek için işine gelmedıgı için hakareti bile anlamıyor yüzsüz. Hakareti anlamıyo güzel hisleri zaten bılmıyor. Hayatı yalan be yap yalan bir aptl varlık 3 günüme ve gecmıste bunları konuşmama yazık oldu çok nadir bulunan biriyim ama gecmısımde hep boylelerını az konusanı dürüst olmayanı dedıgım yerden anlamayıp apayrı şeyler konuşup baskın gelmeye çalışanları erkek sandım işte. Ama şuanda en ufak kelımemın anlasılmaması sinirimi bozuyor. Ben gelıstım baya degerımı anladım bi de buna sasırması da çok sinir bozucu mk. Sanki hiç gelısmeyecekmiydim nasıl bir bakısı varmıs öyle insanlara iyice ma*l bellemiş böyle insanlaeı kafasında ma*l belleyenlere sinir oluyorum suanda çok net sekılde görüyorum konuşmayı bile bılmıyor sevgı savgı yok ergenlikte kalmıs düz bir kafa sosyal medyada ne gördüyse kızları öyle bılıyor. Aptl erkekler. Olm diye konuşuyor falan zaten benle kızlarla konuşmayı bılmıyor. Düşünmek istemiyor ya düşünmek istemiyor lanet insan. Sırf opsmek için aptal vrlık :(. zaten şuanda geçmişten sırf öptüm sdiye 2 yıldır her hafta en az 2 kere arama atan biri var engelledim hala atıyor abime dedım arama dedık hala arıyor polise giderim dedım hala arıyor lanet erkekler lanet bıktım.
Soran+1 yılPeki teşekkür ederim sadece boş anıma denk geldı ve anlamak bilmedi travmalarım tetıklendı çok kötü davrandı hep kötüydü zaten ama şu an çok kötü oldum kendımdsn vazgeçtiğim bir anda böyle oldu ben ona intihar etcem dedım önüme ilk geleni sevdıgım gibi önüme ilk gelene intihar edıcem dedım yıne işte o yine. Hiç takılmadım çok üzülüyorum artık birisini etkılemeyi hiç sevmeyen biriyim konuştukça nasıl anlaşılmaz cidden anlamıyorum bundan beterleri de vardır ama bana her şey çok zor zaten. Bazen bukadar hassas olduğum için toptan kurtulmak istiyorum. Önceden bukadar takmıyodym çünkü mücadele edıyodum ve yenmiştim onu unuttum da. Ama istek atmıs tekrar konuştum ve iğrenç şeyler oldu kendısını vı şey sandı. Ben de kendımı açtım tamam dedı nasıl istersen öyle olayım tarzı konuştu ama saygısızlıgı devam ettı 3 gün ya 3 gün. Ben anlattııgma pısman oldum intihar edicem diyorum arkan bkıre değildir senın diyor gülüyor bıktım patlayınca da anlamıyordu anlasa bile fark etmez benım en büyük travmamla bu şakayı bana zarar veren bile yapmamıstı. Yani zarar verıp okadar anlattığımda doktor bidaha rkadan yapma dedı dıye gelıp kocammıs gibi anlattım ama unutup kaç kere arkadan istemeye devam ettı ben dıskı kacırdım neler cektım. Zor zamanlardan gecıyosun diye anlamsız bır cümle yazdı sadece ben bu cümleyle motive oldum. Sonra unutmuştum arka muhabbetlerını hep görmezden gelmeye calıstım. Paranoyagım bir de içine bişi oldu mu dıye aylarca düşünmüştüm. Şuanda regl gelcek zaten baya üzgünüm. Zarar veren bile böyle tâvır yapmamıstı ama ikisi de iğrenç varlıklar zaten. Birisi bilmeden arkan bkıredıe dıyor bilse de derdı zaten birisi anlatmama rağmen diyor aynı yrmın ederım ikis de aynı be sadece bunları aştıktan sonra bunları görmek okumak istemezdim cidden bıktım yeter artık
Soran+1 yılNe yapsam boş ama manipüle edıyor işte özür diliyo ki bulusabılsin ayak uydurmaya calsııyo ama tetıklemeye devam ettı ben çok hassasım neler neler oldu benım yüzümdense benım yüzümden ona ne ya ona ne hatırlatmak zorunda mı. İyi olmak çok mu zor. İnsan korkar ya korkar odpu hitabına bi şey demedım ama travmalarımı umursamamaya hakkı yok ya yok öf onu dıyen onu da yapıyomus işte...
Soran+1 yılKızlara kaşardiyerek ne kadar ilerleyebılır Allah aşkına nereye kadar gidebılır ya
Ben dinlerim elimden ne gelirse yaparim
02 YorumlaSorun nedir
06 Yorumla
Soran+1 yılGecmısım de böyle erkekler ile dolu mecburen onlarla duygusal bağ kurdum.. Yeni istediğim gibi bir erkek de bulamıyorum.
Her yerde olabilir ama hevesım kalmadı artık bu düz kafalara muhtaç gibi hissediyorum. Çoğu kadın öyle düz kafa erkeklere muhtaç zaten benım de istediğim olmamıs oluyo en fazla bu kadar alçak gönüllüyüm işte.
Soran+1 yıl?
Soran+1 yılEvet şuanda bu yorumlarda anlattıgım kısıyı okursanız bu kişiyle buluşmalı mıyım bılmıyom ben cıdden derın düşünen iyi biriyim bu anlattıgım kişiyi
gözüme dengesiz gelen şeyler e rağmen tutmalı mıyım bılmıyom
Onlar gibi olmadığımdan eminim , gel konuşalım
00 YorumlaSevgilin mi bu
02 Yorumla
Soran+1 yılHayır düz birisi
Soran+1 yılGecmısım de böyle erkekler ile dolu mecburen onlarla duygusal bağ kurdum.. Yeni istediğim gibi bir erkek de bulamıyorum.
Her yerde olabilir ama hevesım kalmadı artık bu düz kafalara muhtaç gibi hissediyorum. Çoğu kadın öyle düz kafa erkeklere muhtaç zaten benım de istediğim olmamıs oluyo en fazla bu kadar alçak gönüllüyüm işte.
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer