Hiç sevgilim olmadı flörtum iyi ama asla doğru insana denk gelemiyorum?

Sadece cinselik oluyor sohbetlerimiz mesela o kişilerle görüşmek istemiyorum, ya da sohbeti iyi hoş olanlada etkilenemiyorum yani bilmiyorum sosyal medyada cekim yakalamak zor, görüşme istegim olmuyor öyle herkesle, herkes nasıl manita yapıyor bana gelen +18 yaklasiyor başta şakaya vuruyurom sonra ciddi ciddi anca ondan sohbet donuyor sonra mesafemi aliyorum. Adam akili hem sohbeti iyi hem etkilendigim olmuyor yaaaa, manita nasil yapilir

Hiç sevgilim olmadı flörtum iyi ama asla doğru insana denk gelemiyorum?
Cevapla