Ben ciddi ilişki insanıyım bir kız olsun hayatımda hep sadece o olsun ölene kadar onu seveyim istiyorum böyle bir erkeğim, gönül eğlendirmeyi sevmiyorum bu yüzden ciddi ilişkiden bahsettim okulu bitirdikten sonrası için. Öğrenci iken değil okul bittikten sonra evlenmeyi kastettim kıza.
Yatay geçiş ile yeni bir üniversiteye geldim. Bizim sınıfta bir kız ilgimi çekti sınıfımız 90 kişilik bu arada. İlgimi çeken kızı izlemeye başladım ona çaktırmadan, sessiz sakin bir kız idi ilgim hoslantiya dönüşmeye başladı. Bu kızı önlükle de gördüm üç hafta gözlemledikten sonra ve sanırım orada aşık oldum ona, onu önlükle görünce aşık olmuşum, zaten en başından beri onu izlemekteydim nasıl birisi olduğu konusunda. tanismaya karar verdim yalnız bir anında yanına gittim tanıştım. Arkadaş oldum.
Neyse bundan sonrasını kısa tutayim. Üç ay arkadaşlık yaptim arada bir onun yanında oturuyordum derste. Rahatsız olmuyor gibiydi ama emin olamiyordum. Üç ay arkadaşlık tan sonra artık dayanamıyordum açılmak istedim onunla başbaşa kalacak şekilde ayarladım. Ona şunları söyledim " Senden hoşlandım ben, ilk birkaç ay seni tanımak için arkadaşlık yaptım bekledim ve kararımı verdim açılmak için. Seninle ciddi bir çizgide ilerlemek istiyorum. Birlikte bir geleceğimiz olsun istiyorum. Eğer senin için de uygunsa" diye söyledim tabi ilk defa bir kiza yüzyüze açıldığım için sesim titreye titreye zar zor söyledim. Kız hissi olmadığını ve beni arkadaş olarak gördüğünü söyledi. Bekliyordum böyle bir cevabı son zamanlarda ilgimi yoğunlaştırınca kendini geri çekiyordu çünkü ama emin olmamıştım emin olmak ve en ufak bir şüphe bırakmamak için açılmayı seçtim. Çünkü gerçekten çok hoş lanmıştım ondan ve açılmazsam içim rahat etmicekti. Açılmazsam hep acaba açılsam ya kabul ederse diye içimde şüphe olacaktı. Sonuç iyi olmadı çok üzüldüm.
Yatay geçiş ile yeni bir üniversiteye geldim. Bizim sınıfta bir kız ilgimi çekti sınıfımız 90 kişilik bu arada. İlgimi çeken kızı izlemeye başladım ona çaktırmadan, sessiz sakin bir kız idi ilgim hoslantiya dönüşmeye başladı. Bu kızı önlükle de gördüm üç hafta gözlemledikten sonra ve sanırım orada aşık oldum ona, onu önlükle görünce aşık olmuşum, zaten en başından beri onu izlemekteydim nasıl birisi olduğu konusunda. tanismaya karar verdim yalnız bir anında yanına gittim tanıştım. Arkadaş oldum.
Neyse bundan sonrasını kısa tutayim. Üç ay arkadaşlık yaptim arada bir onun yanında oturuyordum derste. Rahatsız olmuyor gibiydi ama emin olamiyordum. Üç ay arkadaşlık tan sonra artık dayanamıyordum açılmak istedim onunla başbaşa kalacak şekilde ayarladım. Ona şunları söyledim " Senden hoşlandım ben, ilk birkaç ay seni tanımak için arkadaşlık yaptım bekledim ve kararımı verdim açılmak için. Seninle ciddi bir çizgide ilerlemek istiyorum. Birlikte bir geleceğimiz olsun istiyorum. Eğer senin için de uygunsa" diye söyledim tabi ilk defa bir kiza yüzyüze açıldığım için sesim titreye titreye zar zor söyledim. Kız hissi olmadığını ve beni arkadaş olarak gördüğünü söyledi. Bekliyordum böyle bir cevabı son zamanlarda ilgimi yoğunlaştırınca kendini geri çekiyordu çünkü ama emin olmamıştım emin olmak ve en ufak bir şüphe bırakmamak için açılmayı seçtim. Çünkü gerçekten çok hoş lanmıştım ondan ve açılmazsam içim rahat etmicekti. Açılmazsam hep acaba açılsam ya kabul ederse diye içimde şüphe olacaktı. Sonuç iyi olmadı çok üzüldüm.
Evet ilk açılmada ciddi ilişki istediğini söylemek hatadır
Hayır ilk açılmada ciddi ilişki istediğini söylemek hata değildir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hey sen! Öncelikle cesaretin için bir alkış hak ettiğin kesin 👏. İlk adımı atmak ve hislerini dışa vurmak her zaman kolay değildir, hele ki sesin titreyerek bile olsa bunu yapman büyük bir şey. Şimdi sorunun cevabına gelecek olursak…
Hayır, ilk açılmada ciddi ilişki istediğini söylemek hata değildir! ✋ Çoğu insan gerçekten böyle şeyleri duymak ister çünkü bu samimiyetin ve niyetinin ciddiyetini gösteriyor. Ama tam da burada dengeyi kurmak önemli. İlk açılmada tüm hayat planını detaylandırmak yerine, duygularını ve niyetini paylaşman yeterli olabilir. Yani evlilik, mezuniyet falan gibi detayları konuşmak için belki biraz daha zamanın olabilir 😊.
Ama sonuçta duygularını dürüstçe dile getirmen ve kendi yoluna devam etmen önemli. Bu deneyim seni daha da güçlü kılar ve belki de doğru kişiyle karşılaştığında, ne yapman gerektiğini daha iyi bilirsin! Kendine iyi bak ve unutma, her şey zamanla yoluna girer ❤️.