Hoşlandığım kıza anlattığım gibi açıldım söylediklerimde bir hata var mı? İlk açılınca ilişkide ciddi olduğunu söylemek hata mıdır?

Ben ciddi ilişki insanıyım bir kız olsun hayatımda hep sadece o olsun ölene kadar onu seveyim istiyorum böyle bir erkeğim, gönül eğlendirmeyi sevmiyorum bu yüzden ciddi ilişkiden bahsettim okulu bitirdikten sonrası için. Öğrenci iken değil okul bittikten sonra evlenmeyi kastettim kıza.

Yatay geçiş ile yeni bir üniversiteye geldim. Bizim sınıfta bir kız ilgimi çekti sınıfımız 90 kişilik bu arada. İlgimi çeken kızı izlemeye başladım ona çaktırmadan, sessiz sakin bir kız idi ilgim hoslantiya dönüşmeye başladı. Bu kızı önlükle de gördüm üç hafta gözlemledikten sonra ve sanırım orada aşık oldum ona, onu önlükle görünce aşık olmuşum, zaten en başından beri onu izlemekteydim nasıl birisi olduğu konusunda. tanismaya karar verdim yalnız bir anında yanına gittim tanıştım. Arkadaş oldum.

Neyse bundan sonrasını kısa tutayim. Üç ay arkadaşlık yaptim arada bir onun yanında oturuyordum derste. Rahatsız olmuyor gibiydi ama emin olamiyordum. Üç ay arkadaşlık tan sonra artık dayanamıyordum açılmak istedim onunla başbaşa kalacak şekilde ayarladım. Ona şunları söyledim " Senden hoşlandım ben, ilk birkaç ay seni tanımak için arkadaşlık yaptım bekledim ve kararımı verdim açılmak için. Seninle ciddi bir çizgide ilerlemek istiyorum. Birlikte bir geleceğimiz olsun istiyorum. Eğer senin için de uygunsa" diye söyledim tabi ilk defa bir kiza yüzyüze açıldığım için sesim titreye titreye zar zor söyledim. Kız hissi olmadığını ve beni arkadaş olarak gördüğünü söyledi. Bekliyordum böyle bir cevabı son zamanlarda ilgimi yoğunlaştırınca kendini geri çekiyordu çünkü ama emin olmamıştım emin olmak ve en ufak bir şüphe bırakmamak için açılmayı seçtim. Çünkü gerçekten çok hoş lanmıştım ondan ve açılmazsam içim rahat etmicekti. Açılmazsam hep acaba açılsam ya kabul ederse diye içimde şüphe olacaktı. Sonuç iyi olmadı çok üzüldüm.
Evet ilk açılmada ciddi ilişki istediğini söylemek hatadır
Hayır ilk açılmada ciddi ilişki istediğini söylemek hata değildir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Hoşlandığım kıza anlattığım gibi açıldım söylediklerimde bir hata var mı? İlk açılınca ilişkide ciddi olduğunu söylemek hata mıdır?
Cevapla