Bir erkek neden bir kıza karşı özellikle çok talibim var işte beni isteyen çok yalanları söyler
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
Hemen uzaklaş, beş dakika durma. Ben, ben, ben... Bir insanda en tehlikeli şeylerden biri. Aşırı egoist çünkü...
Bir erkek neden etrafımda çok kız var beni isteyen çok kız var ama ben seni seçiyorum taktiğini yapar? Sorduğum soru bu aslında
Genelde psikolojik, korkuları, beğenilmeme endişesi, olmadığı biri gibi görünmek ki bu da olgunlaşmamış karakter (yani aslında karaktersizlik), önce de dediğim gibi aşırı egoist hep benci de olabilir. Kötü insanların genelinde de bu tip davranış vardır. Hangi milletten olduğu farketmiyor. Bir de tavsiyem bunu kendisine sormanız. Dürüst bir cevap alamazsanız, tavsiyeme uyun ve beş dakika durmayın yakınında...
Arkadssim diyor çok pısırık sesi bile çıkmıyor
Bunu anlayamadım, daha net yazarsanız sevinirim 🙂
Arkadaşım dedi ki bana kanka o çok pısırık sesi bile çıkmıyor ondan bir halt olmaz
Daha önemli olan, arkadaşlarınızın gördüğü değil, sizin ne gördüğünüz. Elbette arkadaşınız iyi biriyse sizin de iyiliğinizi ister fikri önemlidir ama ayaklarınızın üzerinde durabilmeniz için sizin de karşınızdaki kişiyi tanıyabilmeniz daha önemli. O yüzden konuşun nedenini sorun, cesarretli ve dikkatli olun, akıllı olun.
Kız kankasiyla bana kiskandirma oyunu kurdular bilmiom ki neden kıskandırmak için oyun kuruyor
Durum buysa ben olsam ikisinden de uzak dururdum, her şeyden önce kendine dürüst olan insan böyle saçma sapan şeyler yapmaz. Hayat televizyon dizilerindeki kadar saçmalıkla dolu değil 😉 Sen hayatına, geleceğine odaklan. İleride inan bugünlerini arayacaksın...
Teşekkür ederim sag ol
Sana tek seçenek sen değilsin mesajı veriyor.. ama yalandan
Evet neden böyle yapıyor peki
Kendine güvensiz biri olduğu için.. olaki bir tartışma olursa sen onu terk edeme diye yapıyor.. ego ile alakası yok..
Evet kendine guvenmiyordu sevgili değiliz ki daha simdiden nasıl terk etmeyi hesapladı skdkd
O zaman seni etkileme peşinde sosyopat.. çocuk gibi bak benim peşimde kimler var ben boş adam değilim cekiciyim havasında..
Evet sosyopat neden dediniz 😸 aynen kız kankasiyla kiskandirma kurmuştu
Anti sosyal kişilik bozukluğu olduğu için dedim.. yani amaç seni kıskandırmak gözünde sanki bu adam bulunmaz birisiymiş imajı yaratmak ve seni kendine çekmek istiyor.. yanlış yapıyor direk söylemek varken niye yaparlar anlamam
Sevgili mi olucak yani benle?
Arkadaş kalmak istese emin ol bu kadar zahmete girmez
Ben böyle bu hareketlerle ondan uzaklaşıyorum ama hoşuma gitmiyor mi
*hoşuma gitmiyor ki
Çocukta sence kişilik bozukluğu mu var?
İşte oyle sanıyor garibim kendi dünyasında.. aslında gerçek olsa yani o kızlar gercek olsa birbirimizi kandırmayalım karşı cins biraz etkilenir.. ama bununki yalan..
Evet galiba var
Ya kızlar gerçek olsa kiskanacam da hepsi yalan zekama hakaret algiliyom
Yalan valla çok belli ediyor birgün arkamdan gelmiş telefonla konuşuyor gibi role girdi sanki bir kızla tartışıyormuş gibi hallere girdi sonra heyecanlı heyecanlı mesajlasiyor gibi yapıp bana bakıyor gizemli gizemli birisiyle buluşuyormuş gibi hallere giriyordu falan kendi kendine telefonla konuşuyor gibi yapıp tepkimi ölçüyordu birisiyle buluşuyormuş gibi yapıp ortada kayboluyordu sürekli bu halde amatorce yapıyor çünkü
Evet.. maalesef kendi senaryosunu yazıyor oynuyor.. bence uyar.. bunu alışkanlık haline getirirse sonu şizofren
Acaba işte benim için mi yapıyor sadece beni görünce yoksa şizofren yolunda ilerleyecek mi hiç mi mesela demiyor ben ne yapiyom
Zaten çok fazla talibi olan insan bunu heryerde anlatmaz.. hatta yok derki bir tane talibim daha olsun diye.. olmadığı için bu karakterlere giriyor
Vallahi senin için yapmıyorsa şizofren olma yoluna doğru gidiyor.. senin içinse bir amaç uğruna yaptığı için daha o yola girmemiş demekki.. ama alışkanlık yaparsa sonu bu
Her türlü sizofrenlik yani sağlıklı değil dimi ee neden direkt gelip bana sormak yerine bu hâle giriyor
Kişilik bozukluğu, rededilme korkusu.. ki bu tip insanlar bundan çok korkar..
Reddetmeden emin olmak istiyor doğru mudur hani kızla gelmiş kiskandirma yapıyor eğer seviyorsam acilacak
Direk şizofren değil.. o çok daha kötü bir vaka.. kişilik bozukluğu zamanla şizofren e dönüyor.. yani dur demesi lazım kendine..
Beni görünce yapıyor hep kendi kendine konuşmaları falan ama ben dışında da sağlıklı bir ruh hali yok çocukta
Anladım kişilik bozukluğu var bencede çünkü bir öyle bir böyle ne olduğu belli değil rolden role giriyor
Bir ağır efendi gibi bir civik çocuksu
Tabi uzman değiliz ama sosyal bi sıkıntısı var.. o bariz belli.. normal değil yaptıkları.. senden ilgi görmek istiyor.. bi şekilde ona hayran olmanı bekliyor
Var ozguvensiz arkadaşım bile diyor kanka çok pısırık sesi bile çıkmıyor ondan bir halt olmaz işte onda aciklama yapacak g. t yok diyordu afedersin ama öyle diyordu hatta kandirilmaya müsait biriydi safti
Zaten açıklama yapamaz.. red ettiğin anda kötü duruma girer.. korkuları var muhtemelen.. ozguven eksikliği var.. ama ego yapmiyor.. buna eminim..
Ego olarak yapmıyor hani şey olarak yapıyor bak talibim var beni seven seçen var falan filan
Ama çok asağilamamakta lazim.. sonuçta bu bir rahatsızlık. arkadasi olarak uyar sadece.. tedavi olsun falan
Kendini sana çok aktif ya da kadınların vazgeçilmezi gibi gösterip hayranlığını kazanma çabası.. gelip ko uçacak kendi olacak cesareti yok.. rededilme korkusu var.. sen ona hayran ol derdi bu..
Bu ego değil bu kokularıyla yuzlesememe
Egolu insanlar aksine özguvenli olur
Gerçekten çok doğru yorumlar egolu değil ama kendini öyle gösteriyor yani böyle yapıp benimle sevgili olmaya çalışıyor doğru mu
Ne rahatsızlığı var sence? Kişilik bozukluğu dimi
Evet kişilik bozukluğu maalesef
Hangisi sence?
Ne hangisi
Hangi kişilik bozukluğu yani
Adam kendi kendine kuruyor oynuyor.. seni etkilemek için.. bu
Bu tavlama değil mi
Evet ama komik bir yöntemle yapiyo.. sonuçta istiyor
Evet böyle yaparak daha çok itiyor beyin yaşı 8 bile değil
Peki ne yapacaksın..
Ya komik ama ne yani kızlar pesindeyse ne olucak saçma oyunlar
Ben bir kere telefonla konuştum hemen suphelniyordu ee sen her zaman bana kızlar peşimde diye gosteriyon
Kizlar peşinde olması değil önemli olan.. senin gözünde önemli görünmek..
Değerli görünmek yani? O yüzden mi kız kankasina anlatmış gelip olduğum yerde kiskandirma falan yaptı
Evet.. yani hayranları olan erkekler kadınlar tarafından çekicidir ya.. oda hayranlarım var ayağıyla çekici gorunecek
Onu biri aramisti diyordu Senin kim olduğunu nereden bileyim yani diyor bussuru kişi bana yazıyor 😸
Özneleride koyarsan anlayacam.. kim kimi aramıştı diyordu..
Pardon bu dediğim çocuğu sanki biri aramış gibi yapıyordu sonra diyordu ki senin kim olduğunu nereden bileyim falan hani sanki o kadar çok kişi bunu arıyor ki aralarından seçmek zormuş gibi bana duyuruyordu
Anladım 🤣🤣ne diyeyim.. yazıyor oynuyor kendince.. bu yaptıkları hoşuna gidiyorsa şans ver istersen
O anlama geliyor dimi doğru mu anlamışım 😸 senin kim olduğunu nereden bileyim falan bir havali haller
Evet sana isittiriyor bide aklınca.. sanki bir sürü kız buna yazıyor bu karıştırıyor gibi.. doğru tesbit
Öyle oluyor dimi bu söz işte senin kim olduğunu nereden bileyim dkkdkd
Aynenn.. o kadar kızın arasında unutmuş işte😁
Hahahaha komik ya bu kadar etkilemek için uğraşıyor acaba beni güzel talibi olan biri mi görüyor dkdkdm
Eee adam aşık.. her yolu deniyor
Aşık olduğunu nasıl anladın 😸
Baksana adam on sayfalık senaryo yazıyor başrolde kendi oynuyor yönetmenliğini yapıyor.. delilik bu
Ee belki huyu bu s. lak yani aşkla alakalı değildir jdjdjd
Her kıza yapmiyordur canım.. ona canmi dayanir
Valla bilmiyorum ki demek ki beni istenen biri görüyor ben de ona bakınca neye uğradığını sasirdi
Neden sen istemeyecek birimisin..
Nasıl anlamadım ya hayır demek ki benim talep gördüğumü sanıyor aslında beni seç demek oluyor bu sanki
İstenilenecek biriyim ama demek ki o da görüyor yani çünkü suphelniyordu sevgilim var mı yok mu diye
Bak bu benim aklıma gelmedi.. belkide..😊
İsmin ne.. bu kadar yakışıklı ismini bilmiyorum.
Yaziştik
Merve ismim ya bilmiyorum ki yani beni güzel bulmasa taliplerim olacağını dusunmese neden bu kadar çok oyun kurar ki
Hoşlandığı için olabilir.. bireyler yaşamak istiyor belki merve.. olamazmi.. illaki talibin olsun olmasın meselesi değil sonuçta seninle olmak istiyor olabilir
Sevgili olmak istiyor galiba onu hissettim
Ya şöyle oldu şu meseleyi de açıklığa kavusturayim benim bir kere arkadaşım aradı çıktım konuşuyordum o da çıktı galiba markete gitti konuşmama bir kulak kabarttı sonra markette gitti marketten dönünce hâlâ konuştuğumu görünce moreli bozuldu yüzü düştü önümde ki kapıyı bana açıp açmama ikileminde kaldı galiba biri var sandı sence
Belliki kıskanmış.. erkek sanmış olabilir telefondakini.. oda belki bu yüzden bu kız yalanlarına baş vurdu
Erkek sandı bence çünkü kapıyı açıp açmama arasında kalddi önceden kız kiskandirmalari yapıyordu
Olabilir.. sorabilirdi aslında neden sormuyoki
Belki de yalan söylemiyordur.
Yalan ya çok belli ediyor birgün arkamdan gelmiş telefonla konuşuyor gibi role girdi sanki bir kızla tartışıyormuş gibi hallere girdi sonra heyecanlı heyecanlı mesajlasiyor gibi yapıp bana bakıyor gizemli gizemli birisiyle buluşuyormuş gibi hallere giriyordu falan kendi kendine telefonla konuşuyor gibi yapıp tepkimi ölçüyordu birisiyle buluşuyormuş gibi yapıp ortada kayboluyordu sürekli bu halde
Egosu altinda ezilmiş olan yetersiz bir varlık.
Nasıl peki?
Ne nasıl peki? Kaç kurtar kendini
Narsist mi sizce
Narsist demekki pskolojisi bozuk
Nasıl peki
Youtube gir narsiszm videosu izle , guzel kardesim. Uzun konu baya yazarak anlasilacak bir sey degil.
birgün arkamdan gelmiş telefonla konuşuyor gibi role girdi sanki bir kızla tartışıyormuş gibi hallere girdi sonra heyecanlı heyecanlı mesajlasiyor gibi yapıp bana bakıyor gizemli gizemli birisiyle buluşuyormuş gibi hallere giriyordu falan kendi kendine telefonla konuşuyor gibi yapıp tepkimi ölçüyordu birisiyle buluşuyormuş gibi yapıp ortada kayboluyordu sürekli bu halde amatorce yapıyor çünkü
Narsist ama çok ozguvensiz ve pisirik ve canım bir şeydi narsistler böyle olur mu
Baska hastaliklarlada birlesebiliyorlar. Turleri var birde narsizmin.
Ya inan o kadar gereksiz ve nefes almalarina bile gerek gormedigim insanlarki , Şu an bunun hakkinda konusmak bile anlamsiz geliyor. Cunku aklini yormana degecek duzeyde bile insan degiller.
Vallaha olabilir çünkü çok tuhaftı çocuk
Nasıl peki bunlar ne amacliyorlar
Yalan olduğunu nerden biliyorsun
Yalan ya çok belli ediyor birgün arkamdan gelmiş telefonla konuşuyor gibi role girdi sanki bir kızla tartışıyormuş gibi hallere girdi sonra heyecanlı heyecanlı mesajlasiyor gibi yapıp bana bakıyor gizemli gizemli birisiyle buluşuyormuş gibi hallere giriyordu falan kendi kendine telefonla konuşuyor gibi yapıp tepkimi ölçüyordu birisiyle buluşuyormuş gibi yapıp ortada kayboluyordu sürekli bu halde amatorce yapıyor çünkü
He o zaman doğrudur domal önüne 😂
Neee