Sizce görüşmeye yüzükle gelmesi ciddi olduğu anlamına mı gelir?

İnternet üzerinden 2 ay önce birisiyle tanıştım. Benimle gelecek hayalleri kuruyordu. Tüm hayatını benimle geçirmek istediğini söylüyordu. Üstelik çok yakışıklı ve genç biri. Henüz yüz yüze tanışmamıştık. Pek inanmıyordum o yüzden. Kendisi yabancı birisi ve yabancı ülkede yaşıyor. Benim yaşadığım şehre geldi görüşmek için. Gelirken bana yüzük ve annesinin yaptığı çiçekleri getirdi. Çok kısa zamanda birbirimize yakın hissettik. Fotoğrafımı telefonunda kapak fotoğrafı yapmış. Benimle Instagram'a fotoğraflar da attı. Ailesi ve arkadaşları da beni biliyor. Yanımda telefonunu asla saklamıyor. Sürekli elimi tutuyor ve sarılıyor. Üstelik cömert birisi. Evlendiğimizde benim çalışmama gerek olmadığını, bana bakabileceğini söylüyor. Sizce benimle gerçekten ciddi mi?

Sizce görüşmeye yüzükle gelmesi ciddi olduğu anlamına mı gelir?
Cevapla