Üst komşunun oğlunu sosyal medyadan eklesem hakkımda ne düşünülür?

Merhaba komşunun oğlundan hoşlanıyorum. Görünce selamlaşırız o kadar. Annesini, kardeşini tanıyorum. Sık sık gelir gideriz. Çok hoşlanıyorum. Eklesem laf olur mu? Biraz kapalı bir aile

Güncellemeler
+1 yıl
Kız arkadaşım sakın ekleme rezil olursun diyor
Üst komşunun oğlunu sosyal medyadan eklesem hakkımda ne düşünülür?
Cevapla